To je to što me zanima!

Posljedice dizelskog skandala: Audi ukida noćnu u tvornici

U Audiju kažu da se smanjena proizvodnja može postići bez stalne noćne smjene. Ovo će obuhvatiti oko 450 radnika, ali u njemačkoj kompaniji tvrde da neće biti otpuštanja
Vidi originalni članak

Njemački proizvođač luksuznih automobila Audi objavio je u utorak da ukida stalnu noćnu smjenu u središnjici u Ingolstadtu u kontekstu pada prodaje nakon skandala s krivotvorenjem podataka o emisiji štetnih plinova iz dizelskih automobila.

„Smanjena proizvodnja u tvornici u Ingolstadtu može se postići bez stalne noćne smjene i tako osigurati puno ekonomičniji rad u smjenama”, priopćili su danas iz Audija.

NOVI UDAR NA STARE DIZELAŠE Francuzi: Proizvođači trebaju sufinancirati kupnju novih auta

Trenutno se noću sastavljaju modeli A4 i A5.

„Radnici iz stalne noćne smjene hitno su potrebni za postojeće izazove u projektima vezanim za nova vozila, kao što su novi modeli Audi A3 limuzine i Audi A3 Sportbacka”, stoji u priopćenju.

Ukidanje noćne smjene obuhvatit će oko 450 radnika na montažnoj traci i dio njih na drugim područjima proizvodnje, no iz kompanije su jasno naglasili da neće biti otpuštanja.

Prodaja Audijevih automobila naglo je pala prošle godine nakon uvođenja postroženih testova emisija štetnih plinova (WLTP). Operativna dobit pala je 24 posto, na 3,53 milijarde eura.

VAL SE ŠIRI NA EUROPU Kraj jedne ere: Sve je veći broj tvrtki koje odustaju od dizela...

Kompanija je prošlog tjedna najavila smanjenje proizvodnje, uključujući otpuštanja, i preusmjeravanje fokusa na hibridna i električna vozila.

Idi na 24sata

Komentari 22

  • 20.03.2019.

    ARWIN , DOBRO PITANJE!

  • arwin 20.03.2019.

    Sve je to politika za izbijanje para nižoj klasi zamotana u ekologiju. Baš me zanima zašto dizeli u kamionima, šleperima, građevinskoj mehanizaciji, poljoprivrednim strojevima, brodovima, autobusima, itd. koji troše i po 50-100 litara dizela nisu zagađivači a auto koji troši 6 litara na 100 km je.

  • Papatest 19.03.2019.

    Sve što je u koncernu VW je šrot,skupo smeće još skuplje održavanje.

Komentiraj...
Vidi sve komentare