Nakon četiri mjeseca rada, pobjednik prvog natječaja InspirAkcija, Dobri buvljak dobio je svoju Internet stranicu – http://www.dobribuvljak.com/. Cilj InspirAkcije bio je omogućiti realizaciju jedne kvalitetne, inovativne ideje i društveno korisno ideje te tom projektu dati priliku da zaživi na Internetu.
- Željeli smo pomoći pojedincima ili organizacijama koji imaju odlične ideje za društveno korisne projekte, ali nemaju mogućnosti za njihovu realizaciju. U poslu koji radimo susrećemo se s različitim projektima i zahtjevima klijenata. Napraviti web po mjeri projekta često ne znači isporučiti ono što se od vas tražilo, već osmisliti rješenje koje na pravi način odgovara svojoj svrsi. U izradi weba treba pilu okrenuti naopako, krenuti od cilja. Koji je vaš cilj? Što vi želite postići svojim poslovanjem? S Dobrim buvljakom nismo imali problema oko toga - objasnio je Vanja Bertalan iz agencije Web.Burza koja je izradila stranicu.
Dobri buvljak.com osmišljen je kao humanitarni online buvljak koji pod krilaticom 'Pretvori staru kramu u dobru karmu' svojim radom pomaže onim udrugama kojima kupci, po svom izboru, kupnjom zapravo doniraju sredstva.
- Glavna ideja Buvljaka je jednostavna: kupuješ ono što ti treba, rješavaš se onoga što ti ne treba i usput doniraš onome kome želiš. Pobjeda na InspirAkciji stigla je u pravom trenutku. U zadnjih nekoliko mjeseci, koliko projekt postoji na Facebooku smo testirali ideju, vidjeli entuzijazam ljudi i želju za sudjelovanjem. Prelaskom na web stranicu dobivamo brojne nove mogućnosti, prije svega optimiziranje mehanizma i olakšavanje procesa razmjene kako bi se što više ljudi moglo uključiti – poručuju iz udruge Druga pomoć, koja je osmislila koncept Dobrog buvljaka.
Na prvi natječaj InspirAkcija u organizaciji Web.Burze i 24sata, prijavilo se 128 projekata.