Facebook je odlučio promijeniti pravila i prikaz informacija u News Feedu, kako bi smanjio broj postova koje ćete vidjeti, a čisti su promotivni sadržaj.
Novi News Feed stiže u siječnju, ali na njemu ćete i dalje vidjeti isti broj plaćenih reklama.
- Cilj je povećati važnost i kvalitetu ukupnog broja priča koje vidite, uključujući i postove stranica, na feedu - kažu iz Facebooka u svojoj službenoj objavi.
Ovime u osnovi Facebook daje manju vrijednost postovima koje razni brendovi objavljuju, odnosno želi da više ulažu u plaćene postove, što bi i njima trebalo donijeti veću zaradu.
Kažu da ovo neće utjecati na većinu stranica, ali hoće na one koje objavljuju puno takvog sadržaja. Takve bi stranice trebale imati još slabiji doseg. Pritom se misli na postove koji ponavljaju sadržaj iz oglasa, tjeraju ljude da kupe neki proizvod ili instaliraju aplikaciju ili postove koji od korisnika traže da uđu u neku promociju ili natječaj.