To je to što me zanima!

Picasso je jedan od rijetkih koji je preživio najezdu SUV-ova

Većina monovolumena su beskrajno dosadna vozila, no C4 Picasso je krajnja suprotnost tome. Vrlo je atraktivan i napredan, a istodobno nudi i komfornu vožnju te jako puno prostora
Vidi originalni članak

SUV automobili ukrali su tržište monovolumenima, njihovu najezdu izdržali su samo rijetki modeli, a među njima Citroën C4 Picasso. Ovaj spektakularni monovolumen istaknuo se time što je zastarjeli monovolumenski koncept oživio izuzetno naprednim dizajnom i tehnikom. Tako je dobiven automobil koji je praktičniji i prostraniji od SUV-ova, dok im atraktivnošću može itekako parirati.

Dizajn C4 Picassa je izuzetno hrabar, no vrijeme je pokazalo da je i sto posto pogođen. Naime, gotovo pet godina nakon predstavljanja C4 Picasso izgleda svježe i atraktivno, nije brzo zastario kako to najčešće bude kod naprednih i hrabrih dizajnerskih formi. Iako je krajnje neobično dizajnirana i koncipirana, unutrašnjost C4 Picassa je oaza komfora i svojevrsnog automobilskog wellnessa.

Krajnje neobičan koncept s velikim LCD zaslonom koji služi kao instrumenti prije pet godina bio je prava revolucija, a danas ga prihvaća sve više proizvođača. Taj zaslon moguće je uvelike konfigurirati, mijenjati njegov izgled i funkcije. Ispod njega smješten je još jedan zaslon. On je osjetljiv na dodir i služi za uobičajene funkcije, poput radija ili navigacije, ali i kao upravljački centar za funkcije klimatizacije i ventilacije.

Zbog toga središnji dio prednje konzole izgleda atraktivno i očišćeno od previše tipki, no istodobno trpi i praktičnost. Naime, da biste, primjerice, promijenili temperaturu morate ući u izbornik i onda “prstom gađati” po zaslonu. Klasične komande klime bile bi mnogo elegantnije i bolje rješenje.

Motor testiranog Picassa je odličan izbor. Poznati 1,6-litreni dizel sa 120 KS sasvim je dovoljne snage, a u Picassu radi iznimno mirno i štedljivo. Na testu smo primjerice trošili 6,1 l/100 km, što je mnogo više od deklarirane potrošnje, no još osjetno manje od očekivanog za ovako veliki auto.

Motor se vrlo dobro slaže i s komfornim automatskim mjenjačem. Najbolje strane Picassa su izuzetan komfor u vožnji i prostranost. Iako je riječ o kraćoj, elegantnijoj verziji ovog auta, prostor na stražnjoj klupi je raskošan, a u prtljažnik stane 537 litara. Cijena auta je, u usporedbi sa SUV-om podjednakih dimenzija i opreme, osjetno niža, i to je još jedna prednost Picassa.

Idi na 24sata

Komentari 22

  • 1runner 05.02.2018.

    Nist posebno

  • BadVilbel 04.02.2018.

    Cim ga pogledam proljev dobijem

  • Schpricer 04.02.2018.

    Otidjite na austrijski willhaben.at, pogledajte oglase za rabljene Picasso, vidjet ćete živi užas! Na svakom trećem oglasu stoji za Picasso modele, od 2012-2014, sa kilometražom do 100.000, dakle ispod 100.000 km ,znači prilično mlade godine proizvodnje i malo kilometara, stoji navedeno slijedeće: ugradjen novi mjenjač ili ugradjen novi motor ili uradjena generalka ili ugradjena nova klima ili ugradjen novi zamajac sa kuplungom! Možeš misliti što je sve otkazalo na starijima od 2012, kad su ovi mladji takav štrot! Pa kakva su to smeća od auta kad se primjercima do 5 godina starosti i do 100.000 km raspadaju motori, mjenjači, klime, zamajci itd? A nabavna cijena tih vozila je prilično skupa! Ah Francuzi, jedino im vina valjaju, za žene neću ništa reći, napast će me feministkinje!

Komentiraj...
Vidi sve komentare