Američka Savezna trgovinska komisija nagodila se s Warner Brosom zbog optužbi da nisu otkrili kako su slavnim YouTuberima platili za pozitivne recenzije njihove igre. Navodi se da su ovdje prevareni gledatelji jer su utjecajni YouTuberi, među kojima je i najpopularniji PewDiePie, dobili tisuće dolara da poprate igru Middle Earth: Shadow of Mordor, prenosi Verge.
Snimanje videa i zarađivanje od YouTubea je ogroman izazov. Uz žestoku konkurenciju, a igre to svakako jesu, teško je stalno privlačiti novu i zadržati aktualnu publiku. To znaju i izdavači koji nude poticaje za pozitivne dojmove i dok to jasno navodi da svi znaju kako je to plaćeni sadržaj, nema problema. No, u ovom slučaju to nisu napravili.
Warneru je prema nagodbi zabranjeno da sličnu stvar ponovi u budućnosti i ne smije se pretvarati da su sponzorirana videa i članci rad neovisnih autora. Korisnici imaju pravo znati je li recenzija njihovo vlastito mišljenje ili plaćeni sadržaj, navode iz Komisije.
Inače, Warner je s autorima sklopio dogovor prema kojem su morali objaviti barem jedan tvit ili Facebook post o igri i objaviti video na takav način da se izbjegne prikazivanje igre u negativnom svjetlu, poput spominjanja bugova te su trebali pozivati fanove da kliknu i odu na stranice izdavača kako bi vidjeli više o igri. Činjenicu da se radilo o sponzoriranom sadržaju, autori su sakrili iza gumba 'Prikaži više' .