Pogon na sva četiri kotača više nije sinonim za prljave grubijane. Peugeot je, naime, svoju 508-icu nabildao, odignuo od tla, podario joj zaštitne obloge i 40 mm širi trag kotača te joj je na svaku osovinu montirao po jedan pogonski agregat. Novi francuski hibrid na stražnjoj osovini ima električni motor od 37 konjskih snaga, dok prednju osovinu pokreće dizelski HDi FAP agregat od 163 konjske snage. Dva stroja zajedno isporučuju 200 konjskih snaga, uz emisiju od svega 107 grama CO2 po kilometru. Mehaničke veze među motorima nema, a mogu raditi zajedno, ili svaki zasebno. Konkretno, elektromotor dizelašu pomogne kod kretanja, a zajedno rade i kad vozač zatraži više snage, recimo kod pretjecanja, kad dobro dođe i boost efekt. Na otvorenoj cesti aktivan je samo uglađeni dizelaš, za kojega se Peugeot odlučio jer je 30% efikasniji od istovjetnog benzinca. No, kroz gradske ulice u okolici Marseillea prepustili smo se električnom agregatu i njegovom nježnom, tihom radu. No, on nije maratonac - brzinom od maksimalno 60 km/h može gurati 508 RXH najviše četiri kilometra, a i ovih 60 km/h nedostižni su mu ako cesta vodi uzbrdo...
HYbrid4 pogon, osim nižom emisijom štetnih tvari, rezultira i prosječnom potrošnjom od samo 4,1 l/100 km. Povezan je sa 6-brzinskim pilotiranim ručnim mjenjačem. Osim čišćeg ispuha i niže potrošnje, hibridni je pogon 508-ici donio prestiž. U Hrvatsku stiže tijekom svibnja, a cijena još nije poznata.
Samo najbolja oprema za snažni hibridni model
U prostranoj unutrašnjosti vladaju kvalitetni materijali, a nemamo što prigovoriti ni kvaliteti završne obrade. Peugeot RXH dolazi samo s jednim, bogatim paketom opreme te donosi, primjerice, keyless sustav, head-up display, panoramski stakleni krov, zatamnjena stakla, audio uređaj, satelitsku navigaciju, 4-zonski klima-uređaj. Vozač može izabrati između četiri načina vožnje (samo na struju, 4WD, Sport, Auto), a s punjenjem baterija nema problema jer se one pune autonomno za vrijeme vožnje.