Peugeot je od svoje pojave na tržištu nekako u sjeni svojeg manjeg i malo atraktivnijeg "brata" 3008. Zbog izgleda, naravno. Ipak i 5008 izgleda odlično, uz atraktivnu karoseriju, velike naplatke i dvobojnu kombinaciju, a osim toga, 5008 donosi i mnogo više prostora. Ako je 3008 odabir srca, 5008 je odabir razuma. Jasno, uz nešto veću cijenu.
Testirani 5008 izuzetno je atraktivan i vrlo luksuzan auto. Iako Road Trip nije najbogatiji paket opreme (iznad je GT) impresivno je što je sve Peugeot ugradio u ovaj automobil, a popis opreme možete pogledati na dnu ovog teksta. Auto je zaista luksuzan i kad uđete u njega imate osjećaj da ste u prestižnom vozilu. Osim luksuza, oprema Road Trip je u stilu s njezinim nazivom puna praktičnih i korisnih detalja koji će se posebno istaknuti na putovanjima.
Od tih detalja treba pohvaliti izuzetno udobna sjedala koja su presvučena kvalitetnim i skupim materijalima. Suvozačevo sjedalo moguće je preklopiti, a tako se dobije praktični stolić. Također, prednja sjedala na stražnjem dijelu imaju dodatne stoliće za putnike u drugom redu. Stakla na stražnjim vratima su dodatno zatamnjena i opremljena praktičnom rolo zavjesom. Naravno, kao i kod svakog 5008 tu su i dodatna dva sjedala u trećem redu koja se po potrebi mogu preklopiti. Dakle, auto je već po opremi idealan za putovanja.
Odličan za dulja putovanja je i pogon ovog Peugeota. Dizelski BlueHDi motor sa 130 KS ne možemo prestati hvaliti. Sa svojim izuzetno mirnim i ugodnim radom ističe se iznad konkurencije, kao i malom bukom koju proizvodi. Performanse su sasvim dobre, od ovakvih auta se ne očekuju spektakularna ubrzanja. Pohvale i za potrošnju. Na testu je naš 5008 trošio okruglih šest litara u kombiniranoj vožnji, dok se u gradu potrošnja kretala oko 7 l/100 kilometara.
Mjenjač je, kao i motor, iznad prosjeka konkurencije. Minimalno "krade" na ubrzanjima i povećava potrošnju, ali zato maksimalno povećava komfor. Radi glatko i brzo i teško ćete ga u vožnji uopće primijetiti.
Ovjes 5008 je 100 posto ugođen za komfor. Pri bržoj i agresivnijoj vožnji kroz zavoje 5008 nije loš, no ima i boljih auta u klasi. Zato je u pogledu udobnosti u samom vrhu klase. Vrlo mekan ovjes dobro se snalazi na svim podlogama bez da auto postane neugodan pri vožnji visokim brzinama autocestom. Zvučna izolacija je prosječno dobra.
Testirani Peugeot 5008 je prilično skuplji od osnovne izvedbe ovog modela no zaista je nakrcan opremom, ima dizelski motor i automatski mjenjač i predstavlja odličan obiteljski auto za putovanja. Zato je odnos uloženog i dobivenog u ovom slučaju dobar.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
dimenzije: 464 x 184 x 165 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
0-100 km/h: 11,5 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja: 5,1-5,3 l/100 km
cijena: 288.548 kn (testni model), 211.155 kn (osnovni 5008)
Važnija oprema Peugeot 5008 BlueHDi 130 EAT8 Road Trip
Alunaplatci 18", prednji i stražnji parkirni senzori, sustav kamera od 360 stupnjeva, grijana sjedala presvučena kombinacijom TEP / Alcantara, dvobojna karoserija, ambijentalno osvjetljenje, avio stolići i rolo sjenila u drugom redu sjedala, 10" dodirni zaslon s 3D navigacijom, digitalni instrumenti, dvozonska automatska klima....