Mali 208 trenutno je najveći hit u gradskoj klasi. Gdje god smo se vozili tijekom testa pratili su nas znatiželjni pogledi. Ovaj auto je, bez sumnje, “magnet za oči”.
Dizajn je odličan, kako izvana tako i unutra gdje zbog vrhunskih materijala i zanimljivih detalja imate osjećaj kao da se vozite u nekom premium automobilu. Rješenje s instrumentima postavljenima iznad malog upravljača koje Peugeot naziva i-Cockpit u ovom je autu možda najbolje uklopljeno s ostalim dizajnerskim elementima. Futuristički digitalni 3D instrumenti, ne donose neku praktičnu prednost u odnosu na klasične digitalne instrumente, no samim svojim izgledom daju “dodatnu vrijednost“ 208.
“Avionski prekidači” na središnjoj konzoli i mnogi drugi simpatični detalji daju do znanja da je ovaj automobil ipak nešto posebno u odnosu na prosječnog konkurenta. U pogledu prostranosti 208 nije vrh, prtljažnik s 265 litara čak je i manji nego u prethodniku. Ovdje je dizajn jasno ispred prostranosti.
Testni model s benzinskim motorom i 101 KS u praksi se doima i snažnijim, 208 je stvarno užitak voziti bez obzira tražite li zabavu (u čemu je vrlo dobar) ili komfor (u čemu je odličan). Također, rijetko koji drugi konkurent ima tako nisku buke u unutrašnjosti. Cijena je minus. Testni model s top paketom opreme cijenom je već zašao među dobro opremljene kompakte. Zato će malo ljudi birati ovako opremljen auto i okrenuti se modelima bližima osnovnom.
Peugeot 208 GT Line 100:
dimenzije: 405x175x143 cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 74 kW/101 KS
0-100 km/h: 9,9 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 4,2 l/100 km
cijena: 161.527 kn (testni model), 99.895 kn (osnovni model)