Tijekom nedavne prezentacije na kojoj je službeno najavljen Battlefield 1, naše su kolege s azijskog IGN-a porazgovarali s glavnim dizajnerom igre, Danielom Berlinom koji je objasnio zašto je upravo ovo savršeno vrijeme da Electronic Arts i DICE sa svojim popularnim serijalom istraže tematiku Prvog svjetskog rata.
- Battlefield 1 će nas vratiti u samu zoru, začetak totalnog rata - period koji je iznjedrio moderno ratovanje kakvo postoji danas," objasnio je Berlin.
- Diljem cijele igre ćemo tako promatrati začetak modernog ratovanja iz današnje perspektive. Ta je odluka sjajna i zato što period koji istražujemo omogućuje veliku količinu gameplay varijacije na koju smo u DICE-u izuzetno ponosni. Prvi svjetski rat je tehnološki najraznovrsniji rat ikada vođen. Tako npr. možete vidjeti konjicu koja jaše uz tenkove ili borbe hladnim oružjem uz vatrene okršaje - nastavio je Berlin opisivati svoju nadolazeću igru.
- Kada spomenete Prvi svjetski rat, ljudi obično pomisle samo na rovovske bitke, no ovaj se sukob sastojao od puno više toga te se radi o jedinstvenom događaju koji je kombinirao sve tada tradicionalne i moderne načine ratovanja. U osnovi se može reći kako će se Battlefield 1 igrati poput utrke u naoružanju - kaže Berlin.
Glavni dizajner pete Battlefield igre je također obećao kako će ista imati nikada veću količinu mapa koje će tematski izuzetno varirati te je najavio kako će Battlefield 1 "nagrađivati kreativne igrače koji će pristupati sukobima na nekonvencionalne načine," iako nije pobliže objasnio što to točno znači. Osim toga, saznali smo i kako će igra imati puno intuitivnije kontrole nego što je to bio slučaj s njezinim prethodnicima te će "ovoga puta igrači morati biti puno svjesniji svoje okoline".
Battlefield 1 izlazi za PC, PlayStation 4 i Xbox One 21. listopada ove godine, a pretplatnici EA Access programa će ovaj dugoočekivani FPS moći zaigrati i tri dana prije toga datuma, odnosno 18. listopada 2016.
Izvor: IGN Adria