To je to što me zanima!

Ovo je početak kraja dizelaša? Već sad se benzinac više isplati

Da ste me prije šest mjeseci pitali hoće li se izjednačiti cijene dizela i benzina, rekao bih da vjerojatno neće. Sad vidimo da su se izjednačile i da je čak dizel skuplji od benzina, kaže Tin Bašić
Vidi originalni članak

Iako su cijene svih naftnih derivata u padu, nakon punih deset godina dizelsko gorivo u Hrvatskoj postalo je skuplje od benzina. Tako litra dizela, primjerice, na Lukoil benzinskim postajama stoji 10,22 kune, dok cijena eurosupera 95 iznosi 10,20 kuna.

Tin Bašić, osnivač portala cijenegoriva, tvrdi da ga to nije iznenadilo jer je očekivao izjednačavanje cijena.

- S obzirom na to da se razlika u cijeni između dizela i benzina smanjuje već neko vrijeme i da je prošli tjedan iznosila samo tri lipe, bilo je logično da će se kad-tad dogoditi izjednačavanje cijena - kaže Bašić.

I TO SE DOGODILO... Nakon punih 10 godina: Litra dizela skuplja od litre benzina!

Dodaje kako ne može predvidjeti hoće li cijena dizela i dalje rasti.

- Da ste me prije šest mjeseci pitali hoće li se izjednačiti cijene dizela i benzina, rekao bih da vjerojatno neće. Sad vidimo da su se izjednačile i da je čak dizel skuplji od benzina. U principu, tržište je odigralo svoju igru i cijene su se spustile - ističe osnivač portala cijenegoriva i kaže kako je svjetska potražnja uzrok izjednačavanja cijena.

Prvi put u hrvatskoj povijesti dizel je skuplji od benzina bio 2008. godine.

Uz skuplji dizel, vožnji dizelskih automobila u prilog ne ide ni činjenica da proizvode puno više štetnih emisija. U Hamburgu su već zabranjeni.

ALI U NJEMAČKOJ VW za zamjenu starih dizelaša nudi poticaje pa će ih uništiti

Vlasnici brojnih autokuća u Hrvatskoj slažu se da se kupnja dizelaša isplati zbog manje potrošnje nego kod benzinskih automobila, no ističu kako kupnja dizelaša za manju kilometražu nije isplativa.

- Ako se radi o službenim vozilima koja prođu oko 50.000 kilometara na godinu, i dalje se itekako isplati. No za privatnu upotrebu se ne isplati - kažu u Autokući Štarkelj.

Idi na 24sata

Komentari 174

  • Defiant 29.10.2018.

    a koliko se co2 stvara time sto se sili ljude da odbace i uniste ispravne automobile i potrose jos novca da kupe druge ispravne automobile, znate li koliko auto ima dijelova i koliko jos kooperanata sudjeluje u proizvodnji svih dijelova za 1 automobil i koliko oni svi i na kraju same tvornice za sklapanje finalnog proizvoda zagade atmosferu? I ako diesel proizvodi vise stetnih svari po litri sagorenog goriva, u prosjeku 5l recimo a isti benzinac sagori 7.5l razlika vise nije toliko velika, da nepricamo da je diesel stedljiviji puno u gradu i motor je robusniji i dugotrajniji(turbina i ostali dijelovi su druga stvar).

  • imart143 24.10.2018.

    Dizel je poskupio jer je 70% voznog parka u hr dizel. I tu drzava vidi lovu.. da imamo vise benzinaca, benzin bi bio skuplji.. malo mucnite glavama

  • muftijaševac 24.10.2018.

    Rijeka...opel corsa d 1.2 80ks po gradu 8.5l...renault megane 1.5 dci 82ks po gradu 7l...citroen c4 1.6 hdi 115ks po gradu 7.5l...ko kaze da mu ovi auti trose manje ili zivi u selendri ili laze ko pas.

Komentiraj...
Vidi sve komentare