Peugeot 308 jedan je od najprodavanijih kompakta u Europi. Mnogi ga zbog dizajna i osjećaja u vožnji opisuju kao najvećega konkurenta Golfu, a to potvrđuje i drugo mjesto 308-ice po držanju vrijednosti rabljenih auta u klasi.
Kupci ga vrlo cijene, a da bi tako ostalo i u godinama koje slijede, 308 je temeljito redizajniran. Obnovljenu verziju isprobali smo u Alpama na jugu Njemačke. Iako na prvi pogled izgledom ne odskače mnogo od dosadašnjeg modela, 308 je temeljito obnovljen i sprijeda i straga, pa čak i na boku, gdje je, primjerice, dobio novi poklopac spremnika goriva, detalj koji se gotovo nikad ne dira prilikom redizajna.
U unutrašnjosti je zadržan koncept s visoko postavljenim instrumentima i malim volanom, po čemu je 308 jedinstven.
Najveća novost je 1,5-litreni HDi dizel, koji ima 130 KS i već sad zadovoljava buduće norme o ispušnim plinovima. U budućnosti će ovaj motor biti predstavljen i u drugim, slabijim i snažnijim izvedbama, te će 1,6-litreni HDi otpratiti u mirovinu. Novi je benzinac sa 130 KS, a ostatak ponude motora čine benzinci sa 110, 205 i 270 KS te dizeli od 100, 120, 130, 150 i 180 KS. Novost je i 8-brzinski automatski mjenjač. Auto u Hrvatsku dolazi u listopadu, a cijene se još ne znaju.