Kad je mlada Njujorčanka Liz Eswein 2011. otvorila profil na Instagramu i objavila svoju prvu sliku - fotografiju pečenih jaja i slanine - nije mogla ni sanjati da je to početak unosnog biznisa. Liz je voljela fotografirati svoj grad i htjela je to pokazati na Instagramu pa je profil, umjesto svojim imenom i prezimenom ili nadimkom, nazvala - newyorkcity.
Zanimljive fotografije i prepoznatljivo ime profila pomogli su joj da brzo skupi prilično publike, a iz toga je nešto naučila i brže-bolje otvorila profile s popularnim općenitim nazivima, poput hrana (@food) ili nekretnine (@realestate).
Također, uočili su je oglašivači i počeli nuditi da objavi plaćene fotografije s njihovim proizvodom ili brendom. Kad joj je jedna kompanija ponudila 500 dolara za fotografiju, Liz ih je odbila s argumentom da ona ima stotine tisuća pratitelja, a da za oglase u časopisima s tolikom publikom plaćaju i deset puta više.
To je bio začetak njezine agencije, u koju je okupila još nekoliko kolega popularnih na Instagramu, kojima su također nudili loše honorare za plaćene objave. Ta agencija, Mobile Media Lab, danas tvrtkama poput Nikea, Samsunga, Honde ili Burberryja pomaže oko promocije na Instagramu.
No, još je jedan razlog zašto Liz Eswein nosi titulu najmoćnije osobe na Instagramu - nakon agencije čiji klijenti su oglašivači, osnovala je i Laundry Service, mrežu koja okuplja popularne blogere, Instagramere i zvijezde YouTuba i pomaže im da unovče svoju popularnost.