Battlefield 1 betu igralo je 13,2 milijuna igrača što je doista impresivna brojka, a iako smo se dobrano zabavili igrajući je, naišli smo na neke probleme za koje bi zbilja voljeli da ih DICE popravi prije izlaska.
Napominjemo da je DICE neke od ovih stvari u tekstu vrlo vjerojatno prilagođavao tijekom i neposredno nakon bete, ali u nastavku možete pročitati probleme i potencijalno zabrinjavajuća svojstva na koja smo naišli tijekom otvorene bete.
1) Mnoštvo bugova
U pitanju je beta, stoga je logično da će biti i bugova, no odvrtimo li film unazad i pogledamo na DICE-ove izlaske Battlefield igara (pogotovo Battlefield 3 i Battlefield 4), doista je preporučljivo da Battlefield 1 bude što je moguće manje bugovit. Nisu u pitanju samo avioni koji ne eksplodiraju pri bliskom susretu s čvrstim objektima, ili da oružja ponekad ne pucaju. Stvar je u "ostavštini" bugova, poput lebdećih objekata i drugih iritantnih grešaka koje egzistiraju još od Battlefielda 3.
2) Umijeće ratovanja
DICE je odličan pri kreiranju pucačina u kojima je jednostavno naučiti osnove, ali zato imaju i bezbroj nijansi koje iskustvo igranja poboljšavaju na dulje staze. Problem je u tome što neće svi naučiti te nijanse, stoga bi bilo dobro imati neki oblik aktivnog treninga; u formi tutoriala, opcionalnih videa koji pokrivaju sve, od osnova do naprednih stvari.
3) Previše pijeska
Doista nam je drago što je Sinai Desert bila mapa za otvorenu betu, što je i logično obzirom da je ogromna mapa kojom je DICE mogao testirati mnogo stvari istovremeno. No problem je što su na mapi dominirali snajperi, piloti aviona i tenkovi. Postojalo je previše prostora između točke E i ostatka, a nije bilo raspoloživo niti dovoljno zaklona. Drugim riječima, bilo je previše otvorenog prostora u kojemu ste jednostavno bili "hrana" za snajpere i ostala spomenuta dalekometna oružja.
4) Problematičan netcode
Mnogo se igrača žalilo kako su tijekom igranja primjećivali obavijest o desinkronizaciji između klijenta (vas) i servera, a uz to, mnogi su igrači također doživjeli neobjašnjive fragove. Primjerice, igrač se sakrio iza zaklona, no zapravo je bio ubijen prije no što se uspio sakriti iza zaklona. Nadajmo se da će DICE dodatno "uštimati" taj netcode, kako se ne bi dogodila havarija kao u slučaju Battlefielda 4.
5) Nerfanje tenkova
DICE je već priznao kako će nevjerojatno moćni lagani tenkovi biti popravljeni prije launcha, što je odlično. No, nije samo moć njihovih topova problematična, već i to da tenkovi ne čine dovoljno buke. Mnogim se igračima dogodilo da ih je tenk upucao s jedva tek nekoliko metara udaljenosti, a da nisu imali pojma što ih je pogodilo.
Ostatak zamjerki na Battlefield 1 donosi IGN Adria.