Eclipse je nekad bio agresivni coupe, a sad je, uz dodatak Cross u nazivu, postao podjednako agresivni i upadljivi SUV s naznakama coupea. Ovaj auto je znak da su i u konzervativnom Mitsubishiju “zapuhali vjetrovi promjene”.
Eclipse Cross je u trendu s onim što traži tržište, atraktivni SUV za novije generacije. Hrabri. izražajni vanjski dizajn je pomalo u kontrastu s unutrašnjosti koja je pomalo konzervativna. Kompaktni Eclipse Cross je dugačak 440 centimetara, a po cijeni će se smjestiti između modela ASX i Outlandera.
U pogledu motorizacije Eclipse Cross trenutačno još malo kaska za konkurencijom. U ponudi je samo jedan benzinski motor, a dizelski stiže krajem godine. Benzinac je novi 1,5-litreni turbo od 163 KS. Snaga se prenosi pomoću ručnog mjenjača ili iznenađujuće dobrog CVT mjenjača. U ponudi su modeli s prednjim pogonom i s pogonom na sve kotače.
Vrlo dobro opremljeni osnovni Eclipse Cross stoji 185.900 kuna, dok najskuplji model s 4x4 pogonom, CVT-om i bogatom opremom stoji 276.500 kuna. Dolazak Eclipsea Cross poklopio se s prestankom proizvodnje legendarnog Pajera (proizvodio se od 1982.) pa je ova godina i simbolično prekretnica za japansku marku.