To je to što me zanima!

Otvaraju igračke, snimaju se za YouTube i zarađuju milijune

Devetogodišnjak koji otvaranjem i isprobavanjem igračaka zarađuje više od milijun dolara godišnje? I nije jedini - od sličnog posla zarađuju i neki puno stariji od njega
Vidi originalni članak

Ako imate iznad 10 godina vjerojatno niste čuli za njih, no oni su budući vladari YouTubea koji na najjednostavniji način zarađuju milijune dolara godišnje – igrajući se pred kamerama.

1. DisneyCollctorBR

Anonimna je djevojčica ili žena iz Brazila koja se specijalizirala za pregled najnovijih Disneyjevih i inih igračaka. Njen sneni infantilni glas hipnotizira klince kojima se obraća dok otvara razna kinder-jaja sa skrivenim igračkama, naljepnicama i ostalim šarenim stvarčicama. Jedan takav video pregledan je preko 99 milijuna puta, a njen kanal konstantno je u top 5 najpopularnijih YouTube kanala u SAD-u i svijetu.

Za razliku od drugih YouTubera koji brendiraju svoj identitet, kolekcionarka igračaka i dalje prikazuje samo svoje ruke te joj je gotovo nemoguće ući u trag. Komentari su isključeni, a na poruke ne odgovara. Skeptici-analitičari smatraju da se uopće ne radi o djevojčici nego o 40-godišnjoj kućanici čiji muž radi sličan kanal. Procjenjuje se da preko oglasa zarađuje između 1,5 i 13 milijuna dolara godišnje.

2. EvanTubeHD

Devetogodišnji je klinac koji kao i 'kolekcionarka' uživa ogromnu popularnost u svojoj ciljnoj skupini. Na YouTubeu je prisutan od 2011., a do danas uz pomoć oca koji sve snima i montira, objavljuje otpakiravanja i recenzije igračaka i igrica na još dva kanala.

Ponekad mu u videima gostuje i sestra pa je tako onaj u kojem ju gađa praćkom s gumenim Angry Birdom dostigao skoro 20 milijuna pregleda! Njegovi roditelji potvrdili su da su s vremenom angažirali marketinške stručnjake za prodaju oglasa, a sav zarađeni novac, koji se procjenjuje na 1, 3 milijuna dolara godišnje, ide u zakladu za buduće školovanje njihove djece.

3. Gabe&Garett

Razigrana su braća od 6 i 8 godina koja umjesto kućnih igara više vole igre na otvorenom, pa su tako specijalizirali recenzije raznih autića, motora za djecu i slično. Posebno su popularni oko Božića kada predvode svojim utjecajem na poklone koje će se diljem zemlje pojaviti pod borovima.

Broj pretplatnika na njihovom kanalu porastao je za 170 posto u zadnje dvije godine, a dnevni video-isječci broje milijunske preglede i donose na obiteljski račun otprilike 750.000 dolara godišnje.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • malo srce 17.02.2015.

    Cool:)))

  • Jozo iz Sinja 17.02.2015.

    i tako dodjes do 2 ipo metra priko bokova...

  • funkyshizzle93 17.02.2015.

    Život nije igra!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare