Nova Corsa još nije ni službeno predstavljena u Hrvatskoj, no zahvaljujući susretljivosti zastupnika za Hrvatsku, novinari 24sata već su uspjeli testirati automobil koji bi mogao postati pravi prodajni hit u godinama koje slijede. Nakon tjedan dana intenzivnog druženja zaključak je jedinstven - nova Corsa doima se kao automobil koji spada u mnogo višu klasu.
Unatoč tome što pomaci u dizajnu nisu revolucionarni, ono što je napravljeno ispod lima rezultiralo je velikim korakom prema naprijed. Najzanimljiviji detalj na novoj Corsi je bez sumnje motor. Novi trocilindraš iz samo 999 cm3 obujma uz pomoć turba izvlači 115 KS. No da nismo znali kako se radi o trocilindrašu sigurno bismo ostali u zabludi. Naime, novi motor radi iznimno uglađeno, nema ni traga grubom zvuku ili vibracijama karakterističnima za trocilindrične motore. Štoviše, bez sumnje, mirniji je i tiši od mnogih četverocilindraša u ovoj klasi.
Oduševljava i potrošnjom. Samo 6,4 l/100 km u gradskoj vožnji neznatno je više od deklarirane tvorničke potrošnje i na razini dizelaša usporedive snage. Velike pohvale i za zvučnu izolaciju. I pri velikim brzinama na autocesti normalan razgovor ili slušanje glazbe umjerene glasnoće sasvim su mogući. Time, ali i udobnošću Corsa podsjeća na automobile više klase, a slično je i s ugrađenim tehnologijama.
Testirani top model tako ima brojne sigurnosne sustave, između ostalog sustav za nadzor mrtvog kuta i pomoć pri kretanju uzbrdo, ali i vrlo luksuznu opremu - grijana sjedala i upravljač, tempomat, automatsku klimu, adaptivna ksenonska svjetla i još mnogo toga. Uz sve to, a i uzevši u obzir snažan motor, cijena od 124.00 kuna u usporedbi s izravnom konkurencijom doima se kao vrlo dobra prilika. Corsa nas je vrlo lako uvjerila kako je riječ o automobilu koji će u idućim godinama sigurno spadati među najprodavanije u klasi.
Prostrana unutrašnjost i prtljažnik
Nova Corsa dužinom spada među veće automobile u klasi, a sukladno tome prostrana je i unutrašnjost. Sprijeda i straga ima mnogo mjesta za putnike, a prtljažnik je s 285 litara na razini prosjeka klase. Pohvale zaslužuju ergonomija i skladni dizajn unutrašnjosti.
U vožnji može biti vrlo zabavna
Iako sportska vožnja ne spada u primarne zadaće Corse, automobil se tijekom žestoke vožnje ponaša vrlo predvidljivo i neutralno, što ga čini lakim za upravljanje. A motor sa 115 KS dovoljan je i za one zahtjevnije.
Opel Corsa 1.0 Ecotec 115 Cosmo
TEHNIČKI PODACI
masa: 1180 kg
dimenzije: 402x178x149cm
obujam: 999 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 10,3 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja: 4,9 l/100 km
CIJENA: 124.000 kn (testni model) 124.000 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Polo, Renault Clio, Peugeot 208, Seat Ibiza