Fabia treće generacije osjetno je agresivnija, oštrije, sportski dizajnirana, ali i maštovitija od prethodnog modela. Sportske proporcije dobivene su osjetnim rastom u širinu, gdje je Fabia dobila čak 9 cm, i smanjenjem visine od 3 cm. Prostora u unutrašnjosti ima više, a prtljažnik od 330 litara zapremnine je najbolji u klasi. Unatoč rastu dimenzija, brojnim novim tehnologijama i većim sigurnosnim standardima, Fabia je čak 65 kg lakša od prethodne generacije pa osnovni model s trocilindričnim benzinskim motorom teži manje od tone (980 kg). Smanjenjem mase i novim motorima smanjena je i potrošnja, u prosjeku za solidnih 17%.
Nova Fabia donosi sigurnosne sustave koji nisu uobičajeni u gradskoj klasi, primjerice funkciju automatskoga kočenja u gradu u slučaju opasnosti, automatsko kočenje nakon nezgode i detekciju umora kod vozača. Konstruktori su se pobrinuli i za implementaciju novih tehnologija, stoga je Fabia prvi Škodin automobil koji uvodi sustav Mirror link, korištenje aplikacija pametnih telefona putem dodirnog zaslona automobila.
Smart Gate omogućava pregledavanje i spremanje informacija o vožnji na samom pametnom telefonu. Kupci nove Fabije imat će mogućnost birati između četiri benzinska i tri dizelska motora. Benzinci razvijaju od 60 do 110 KS, a novi trocilindarski dizelaši nude između 75 i 105 KS.
Kod nekih motora kupac može birati između ručnog ili DSG mjenjača. Fabia je vrlo udobna, ali istodobno mnogo sposobnija u vožnji od prethodne generacije. To se prije svega može zahvaliti novom ovjesu, ali i smanjenju mase. Prodaja nove Fabije u Hrvatskoj počinje tijekom siječnja 2015., a detalji o cijeni za sada se još ne znaju.