Samsung je objavio u srijedu kako uvode Siguran servis, kako bi korisnicima osigurali servisiranje proizvoda i kad moraju ostati kod kuće.
Daljinski servis tako omogućuje popravak uređaja bez da izlazite iz kuće s telefonom ili televizorom. Nakon kontaktiranja korisničke podrške, agent može preko aplikacije Smart Tutor, uz vašu suglasnost, daljinski pristupiti uređaju kako bi ga pregledao, a vi sve korake možete pratiti na ekranu. Tako će pomoć moći ukazati kod optimizacije računa, raznih podešavanja, ažuriranja softvera ili aplikacija.
U slučaju kvara televizora ili pametnog telefona, usluga Od vrata do vrata omogućuje da djelatnici nakon poziva dođu na adresu i preuzmu uređaj koji treba popraviti. Ako ga želite sami predati u servis, možete i to napraviti bez kontakta sa serviserima, a nakon obrade uređaj će vratiti na vašu adresu. Naravno, svi uređaji će prije i nakon servisiranja biti dezinficirani.
Sličnu uslugu uveo je i Huawei proteklih dana. Korisnicima kojima je potreban servis unutar jamstvenog roka osigurali su preuzimanje i dostavu nakon popravka.
Uređaje će preuzeti kurir i dostaviti ih u servisni centar, a nakon popravka će ih se očistiti i dezinficirati u skladu s propisanim mjerama, kako bi se osiguralo da je svaki uređaj čist i steriliziran te siguran za korištenje. Usluga Od Vrata do vrata će biti potpuno besplatna za sve uređaje s pokrivenom garancijom.
Huaweijevi korisnici uslugu mogu zatražiti pozivom na broj telefona: 0800 6322. Usluga je već dostupna i pokriva sve Huaweijeve uređaje: pametne telefone, prijenosna računala, tablete, pametne satove, routere i modeme, a agent korisničke podrške će provjerom serijskog i IMEI broja ustanoviti ima li uređaj aktivnu garanciju.