To je to što me zanima!

Ostanite doma, serviseri sada po vaše uređaje dolaze k vama

Kriza oko korona virusa prisilila je mnoge na promjene, pa tako i servise koji su uveli mogućnost da vam s ulaza preuzmu uređaje na popravak i isto tako ih vrate
Vidi originalni članak

Samsung je objavio u srijedu kako uvode Siguran servis, kako bi korisnicima osigurali servisiranje proizvoda i kad moraju ostati kod kuće.

Daljinski servis tako omogućuje popravak uređaja bez da izlazite iz kuće s telefonom ili televizorom. Nakon kontaktiranja korisničke podrške, agent može preko aplikacije Smart Tutor, uz vašu suglasnost, daljinski pristupiti uređaju kako bi ga pregledao, a vi sve korake možete pratiti na ekranu. Tako će pomoć moći ukazati kod optimizacije računa, raznih podešavanja, ažuriranja softvera ili aplikacija. 

U slučaju kvara televizora ili pametnog telefona, usluga Od vrata do vrata omogućuje da djelatnici nakon poziva dođu na adresu i preuzmu uređaj koji treba popraviti. Ako ga želite sami predati u servis, možete i to napraviti bez kontakta sa serviserima, a nakon obrade uređaj će vratiti na vašu adresu. Naravno, svi uređaji će prije i nakon servisiranja biti dezinficirani.

Sličnu uslugu uveo je i Huawei proteklih dana. Korisnicima kojima je potreban servis unutar jamstvenog roka osigurali su preuzimanje i dostavu nakon popravka. 

Uređaje će preuzeti kurir i dostaviti ih u servisni centar, a nakon popravka će ih se očistiti i dezinficirati u skladu s propisanim mjerama, kako bi se osiguralo da je svaki uređaj čist i steriliziran te siguran za korištenje. Usluga Od Vrata do vrata će biti potpuno besplatna za sve uređaje s pokrivenom garancijom.

Huaweijevi korisnici uslugu mogu zatražiti pozivom na broj telefona: 0800 6322. Usluga je već dostupna i pokriva sve Huaweijeve uređaje: pametne telefone, prijenosna računala, tablete, pametne satove, routere i modeme, a agent korisničke podrške će provjerom serijskog i IMEI broja ustanoviti ima li uređaj aktivnu garanciju.

 

Idi na 24sata

Komentari 3

  • Lumos 09.04.2020.

    Za Samsung servis imam samo riječi hvale. Dok su mi drugi no-name razni servisi pa čak i operater davali procjene popravka 4,5 soma, samsung mi je prakticki zamijenio cijeli mob za 1500kuna u par dana. Radilo se o novom uređaju, flagship koji je kod nas na trzistu bio mjesec dana.

Komentiraj...
Vidi sve komentare