Već treću godinu zaredom 23. siječnja obilježava se Community Manager Appreciation Day. Hrvatski community manageri, odnosno stručnjaci za komunikaciju na društvenim mrežama, ovom će prigodom obilježiti i osnivanje vlastite udruge kako bi pokazali da i Hrvatska prati svjetske poslovne trendove. Cilj udruge je edukacija potencijalnih poslodavaca i posloprimaca, ali i da uspostava standarda u profesiji.
- Pozivamo sve tvrtke koje se bave uslugama marketinga i komunikacija na društvenim mrežama da nam se priključe. Kako se radi o vrlo srodnom zanimanju sa odnosima s javnošću i marketingom, vjerujemo u izvrsnu suradnju sa domaćim PR i marketinškim udrugama. Od udruge možete očekivati veliki broj aktivnosti na poljima edukacije, seminara, stručnih okupljanja i konferencija. Nadamo se povezivanju sa kolegama u susjednim državama - poručuju osnivači udruge Željko Riha, Ilija Brajković, Davor Runje, Vinko Mojtić i Barbara Slade.
Okupljanje je u ponedjeljak u zagrebačkom Chillout hostelu, a svi community manageri koji žele sudjelovati mogu potvrditi svoj dolazak na RVSP http://twtvite.com/jb8ye0.
A ako već niste, na najpopularnijim društvenim mrežama Facebooku i Twitteru možete pratiti i profile 24sata.