Osječka tvrtka Farmeron dobila je investiciju od 1,4 milijuna dolara (8,1 milijun kuna) kako bi mogli nastaviti širenje svoje tvrtke na svjetskom tržištu. Investiciju će iskoristiti za zapošljavanje novih članova u SAD-u i u Europi, pa i Osijeku, koji će pomoći u vođenju tvrtke te prodaji.
Farmeron je aplikacija koja farmerima pomaže u vođenju i organizaciji cijelog sustava te izračunu isplativosti njihova posla. I dok su neki Farmeron nazivali "Facebookom za krave", Kopić je više puta rekao kako se prije radi o Google Analyticsu za krave. Na blogu Farmerona, Kopić je u četvrtak napisao kako se u proteklih pet mjeseci njihov sustav proširio na 450 farmi u 14 zemalja.
- Moram priznati da nismo imali prevelikih problema kod uvjeravanja vrhunskih investitora da je poljoprivrednoj industriji potreban temeljiti “disrupt”. Mi smo tražili investitore koji imaju iskustva sa SaaS kompanijama te enterprise softverom općenitom – i sretni smo što smo dobili podršku upravo takvih ljudi. Računamo na njihovo iskustvo te na svladavanje prvoga velikog cilja koji je pred nama: formiranje prodajnoga tima na oba kontinenta na kojima smo prisutni - rekao je Kopić za Netokraciju.
Kopić je napisao i kako su sklopili partnerstvo s njemačkim Neelsen Agrarom, jednom od vodećih tvrtki za poljoprivrednu logistiku, što im otvara priliku na širenje u više od 30 zemalja.
Ovu rundu financiranja vodili su fondovi NextView Ventures i SoftTech, a Lee Hower iz NextViewa rekao je da iako se investicija u Farmeron čini neobičnom u ovoj ranoj fazi, Farmeron predstavlja jedinstvenu priliku za SaaS (software as a service) rješenje, osobito zbog toga što je više od 164 milijuna farmi u svijetu povezano s internetom, a proizvodnja mora biti učinkovitija i nahraniti više od 7 milijardi ljudi.