Novi 208 je prvenstveno izuzetno lijep auto i time ja osvojio najviše kupaca. Osim toga oduševljava kvalitetom materijala, dizajnom unutrašnjosti i vrlo udobnom vožnjom. A testni dizelaš naj je oborio s nogu i potrošnjom. Kombinirano smo na testu trošili 4,7 l/100 km, a u gradu odličnih 5,5 l/100 km što može rijetko koji drugi auto.
Dizelski motor je izuzetno uglađen, jedan od najboljih četverocilindraša na svijetu tako da vožnja u dizelašu nije ništa manje komforna nego u benzincu. Performanse su gotovo identične, ponašanje pri agresivnoj vožnji također stoga nema gotovo niti jedne prepreke zašto ne odabrati dizel umjesto benzinca.
Dizajn unutrašnjosti je vrhunski, zasita uvelike iznad prosječnog gradskog auta, a isto vrijedi i za kvlitetu materijala i izrade. Peugeot je tu zaista briljirao. No ergonomija nije savršena, većina komandi za klima uređaj su na zaslonu u posebnom izborniku što nije praktično.
Za kraj valjase osvrnuti na cijenu. Ona je poprilična i ako ne trebate dizel osjetno jeftinije ćete proći s benzincem. Dizel je oko 13 tisuća kuna skuplji od usporedivog benzinca i to je razlika koja će se isplatiti samo ako puno vozite. A s gradskim autima to je ipak rjeđi slučaj.
dimenzije: 405x175x143 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 75 kW/102 KS
0-100 km/h: 10,2 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 3,2 l/100 km
cijena: 155.203 kn (testni model), 99.895 kn (osnovni model)
Testirani Peugeot 208 Allure BlueHDi 100 u opremi ima automatsku klimu, alunaplatke 16”, dodirni zaslon 7”, 3D digitalne instrumente, stražnje parkirne senzore...