Opel je u ozbiljnoj električnoj ofenzivi. DO 2024. svi Opelovi modeli imati će i potpuno električnu verziju. Za sada električne verzije imaju Corsa, Mokka koja uskoro stiže u Hrvatsku i Vivaro koji je ovih dana i službeno uveden u prodaju na hrvatskom tržištu.
Vivaro je vrlo uspješan i cijenjen kombi. Brat blizanac Peugeota Experta i Citroëna Jumpyja do sada je u tri generacije proizveden u više od milijun primjeraka. Aktualna verzija predstavljena je prije dvije godine, a sada je dobila i električnu verziju nazvanu Vivaro-e.
Osim pogonom električni Vivaro se gotovo ničim ne razlikuje od dizelskih verzija. Kao i kod njih nude se tri duljine karoserija i sve poznate karoserijske izvedbe. Identična je i ponuda teretnog prostora, kao i maksimalna nosivost koja iznosi 1275 kilograma. Ovo je i prvi električni Opel koji može vući prikolicu, i to maksimalne težine do 1000 kilograma.
Električni pogon je uglavnom preuzet iz Corse. Motor ima 136 KS i 260 Nm, a nude se dvije baterije koje se razlikuju po kapacitetu. Osnovna verzija, kao i kod Corse, ima kapacitet 50 kWh, dok veća baterija može spremiti 75 kWh električne energije. S manjom baterijom kombinirani doseg Vivara iznosi 230, a s većom 329 kilometara. No, s obzirom na to da je ovaj kombi prvenstveno namijenjen gradskoj dostavi Opel posebno ističe doseg u gradu koji za verziju s većom baterijom iznosi 477 kilometara.
Korištenjem javne stanice za punjenje od 100 kW istosmjerne struje, punjenje manje baterije do 80 posto traje oko 30 minuta, a veće oko 45 minuta. Za punjenje izmjeničnom strujom auto ima ugrađen punjač od 11 kW. Opel na bateriju daje osam godina ili 160.000 kilometara garancije.
U unutrašnjosti se kombi od klasičnog Vivara razlikuje po instrumentima koji su prilagođeni električnom autu. Tu je tipka za odabir načina vožnje između opcija Eco, Normal i Power. U Eco opciji kombi razvija 60 kW snage, u normal 80 kW, a u Power načinu koji je namijenjen za vožnju pod punim opterećenjem 100 kW ili 136 KS.