To je to što me zanima!

Opelov Adam Rocks je mali crossover i velika atrakcija

Opel Adam Rocks prvi je šminkerski crossover model u najmanjoj klasi automobila. Privlači poglede i pruža mnogo zabave, pogotovo s novim benzincem od 115 KS
Vidi originalni članak

Opel je na tržište izbacio još jedan mali šminkerski automobil namijenjen onima kojima cijena nije glavi faktor pri kupnji. Rocks je prvi crossover u segmentu kojim, osim Adama, dominiraju talijanski Fiat 500 i Mini. Kako konkurencija još nije smislila odgovor, Opel se nada velikom uspjehu svojeg novog aduta. Adam Rocks pravi je magnet za poglede, u što smo se uspjeli uvjeriti tijekom svjetske prezentacije, koju su proizvođači upriličili u Rigi, glavnom gradu Latvije. Jednostavno, gotovo svi prolaznici su se okretali za ovim automobilom. Osim dobrim izgledom, Adam Rocks će privlačiti mlađe kupce i zato što zaista nudi mnogo zabave u vožnji.

Originalan i vrlo zabavan

Na prezentaciji smo na raspolaganju imali 40 automobila i svi su se razlikovali. Taj podatak dobro opisuje mogućnosti individualizacije malog Adam Rocksa. U ponudi je mnogo boja karoserije duhovitih naziva (Saturday White Fever, Goldbusters, James Blonde), kontrastne boje krova, naplaci, detalji u unutrašnjosti. Svim automobilima je jedno ipak zajedničko - platneni pomični krov. Taj otvor na krovu u stilu Fiata 500 C serijski je na svim modelima Adam Rocksa.

Automobil je vrlo zabavan u vožnji. Držanje zavoja je vrlo dobro, upravljač dosta izravan, a pohvale zaslužuje i precizna ručica mjenjača kratkih hodova. U odnosu na klasični Adam, Rocks je podignut za 15 mm, što mu omogućava malo bolju prohodnost po lošijim makadamskim cestama, no drugih terenskih obilježja nema. Svrha crossover forme i ovdje je prije svega dobar izgled. Zabava je najveća ako se pod poklopcem nalazi jedan od dva nova trocilindrična benzinska turbomotora.

Novi motor s 3 cilindra i 115 KS

Riječ je o naprednim jednolitrenim motorima koji razvijaju 90 i 115 KS. Mali obujam i “nedostatak” jednog cilindra nimalo se ne primijete. Štoviše, oba motora ostavljaju mnogo bolji dojam od svih ostalih četverocilindraša u paleti Adama. Sa slabijim motorom Adam Rocks,  prema tvorničkim podacima, troši 4,5 l/100 km, a sa snažnijim 5,1 l/100 km. Motor je bez sumnje najtiši i najmirnijeg rada u klasi. Najsnažniji model do 100 km/h stiže za 9,9 sekundi te pojuri 196 km/h. Prvi primjerci Adam Rocksa na hrvatsko tržište stižu do kraja ove godine, po osnovnoj cijeni od 126.000 kn. Toliko, naime, stoji model sa 70 KS, serijskim alunaplatcima od 17 inča, klimom i svom drugom potrebnom opremom.

Idi na 24sata

Komentari 8

  • Franc Cinober 22.09.2014.

    super gradski autić, interijer je na slikama lijep, u praksi nakon par dana kad po svemu sjajnom ima milijun otisaka prstiju to više ne izgleda baš najbolje, a i plastika je jeftina i škripava..

  • kapitalist86 19.09.2014.

    lijep auto,da zivim u nekoj normalnoj zemlji zapadne europe ne bi ga bio problem kupiti ovako preskupo za nas vecinu nazalost...

  • deratizatorica 19.09.2014.

    volan kopirali od BMW-a

Komentiraj...
Vidi sve komentare