Kada je u ljetu 2017. stigao na tržište Crossland X je bio prvi Opel nastao u suradnji s francuskom PSA grupacijom. Današnjim redizajnom postaje prvi Opel koji se "ugleda" na izgled nove Mokke, dizajn koji će u idućim godinama obilježiti sve nove Opele.
Središnji dio novog dizajna, karakteristična i neobična maska Opel Vizor, sada se nalazi i na novom Crosslandu što je jako promijenilo njegov izgled. Sprijeda je automobil u odnosu na prethodnika moguće prepoznati samo po svjetlima koja se nisu mijenjala, sve ostalo je novo.
Straga su promjene minimalne, novi je samo detalj na gornjem dijelu vrata prtljažnika koji se također uklapa u "Opel Vizor" dizajnersku filozofiju. Unutrašnjost je ostala ista kao kod prethodnika, no donosi nove infotainment sustave.
Opel je Crosslandu promijenio i ime. U njemu više nema dodatka X, kao ni kod Mokke, pa je očito da je Opel odustao od takvog tipičnog označavanja svojih SUV modela. Ostao je još samo Grandland X, no i on će svoje X sigurno izgubiti pri svojem redizajnu.
Crossland je redizajnom promijenjen i u tehničkom pogledu. Ovjes je modificiran novim oprugama i amortizerima, upravljač pruža više povratnih povratnih informacija o vožnji te je precizniji, a novost je adaptivna kontrola proklizavanja IntelliGrip. Ona nudi nekoliko načina rada programiranih za bolje prianjanje na različitim zahtjevnijim podlogama poput snijega, blata ili pijeska.
U pogledu pogona nema nikakvih velikih novosti. Jedina promjena je da osnovni dizelski 1,5-litreni motor više ne razvija 102 nego 110 KS. Snažniji dizel i dalje ima 120 KS i dolazi u kombinaciji s automatskim mjenjačem, a 1,2 -litreni trocilindrični benzinci razvijaju 83, 110 i 130 KS.
Novi Crossland bi u prodajne salone trebao stići početkom iduće godine. Cijene se još ne znaju.