Opel potpuno mijenja vizualni identitet. Nakon Mokke, Crosslanda i Astre, novo lice s takozvanom Opel Visor maskom dobio je i Grandland. Dio je to detaljnog redizajna kojeg je Opel napravio kako bi osvježio popularni kompaktni SUV koji je do sada prodan u više od 300.000 primjeraka.
Kategorija kompaktnih SUV-ova izuzetno je popularna posljednjih godina i u Hrvatskoj, a ove je godine svaki peti prodani auto na našem tržištu iz ove klase. Slično je i u Europi te se stoga Opel potrudio da što više moguće poboljša svoj najveći SUV.
Prednji dio temeljito je promijenjen i dominira ranije spomenuta ravna maska. Straga su promjene umjerenije, a najviše u oći upada novi veliki natpis koji je razvučen čitavim poklopcem prtljažnika.
U unutrašnjosti su također primjetne velike promjene. Digitalni instrumenti i dodirni zaslon su potpuno novi i čine cjelinu koja je na prvi pogled čini spojenom. Nude se samo digitalni instrumenti, manji imaju dijagonalu 7”, a veći 12”. Na njih se nadovezuje dodirni zaslon koji se nudi u dvije veličine, 7” i 10”.
Unutrašnjost može biti vrlo bogato opremljena. Nude se i hlađena prednja te grijana sva sjedala. Tu je i poduži niz sustava za pomoć u vožnji među kojima je najinteresantnija toplinska kamera koja automatski detektira opasnosti u mraku.
Novost u ponudi su i vrhunska LED Pixsell svjetla koja se automatski prilagođavaju prometu. Ona su serijska u bogatijim paketima opreme, a u slabijima Grandland ima klasična LED svjetla.
Za pogon Opel nudi jedan benzinski, jedan dizelski i dva plug-in hibridna sustava. Benzinac obujma 1,2 litara s tri cilindra ima 130 KS te se nudi u kombinaciji s ručnim i automatskim mjenjačem. Dizel obujma 1,5 litara ima također 130 KS, a serijski dolazi uz automatik. Vrh ponude su plug-in hibridi sa 224 KS (prednji pogon) i verzija s 300 KS i pogonom na sve kotače. Električni doseg plug-in hibrida je deklariran na 65 kilometara, a u praksi je to oko 50 kilometara.
Grandland se u vožnji ponaša kao i prije, dakle kao auto kod kojeg je komfor u prvom planu, no i dinamika vožnje nije potpuno zanemarena. U većini situacija ovaj SUV je vrlo ugodan u vožnji.
U Opelu tvrde da je novi redizajnirani Grandland jeftiniji od prethodnika. Osnovni benzinski model koji ima 17” aluminijske naplatke, dvozonsku automatsku klimu, LED svjetla, digitalne instrumente 7” i dodirni zaslon 7” košta 174.800 kuna. Cijena osnovnog dizelskog modela je 208.420 kuna. Osnovni plug in hibrid s 225 KS košta 305.300 kuna.