GSi nije zamjena za OPC, nego umjereniji pristup sportskom automobilu. Nova Insignia GSi nije brutalan auto kao prethodni OPC, no zato u drugim aspektima nudi mnogo više.
Testirani GSi ima dizelski motor koji sa svojih 210 KS zadovoljava potrebe sportski orijentiranih vozača. No ovo nije jurilica, nego svojevrsni GT automobil u kojem je ugodno putovati na velike udaljenosti ili svakodnevne destinacije i pritom malo brže 'potegnuti'.
Insignia GSi oduševljava komforom, kako ovjesa, tako i onim zvučnim. Auto može biti nevjerojatno tih pri vrlo visokim brzinama. Pohvale zaslužuje i odličan 8-brzinski automatski mjenjač te 4x4 pogon zahvaljujući kojem su ubrzanja Insignije vrhunska bez obzira na podlogu. Iako je motor dizelski, potrošnja nije mala, na testu je auto trošio 8,6 l/100 km. Cijena je visoka, ali oprema je superluksuzna.
Oprema je na razini skupih automobila najviše klase. Nije ni čudo jer testirana Insignia ima čak 81.000 kuna dodatne opreme.Ima mnogo mjesta za noge, a u prtljažnik stane 490 litara. Čak i stražnja sjedala su grijana. Testirana opel GSi D2.0 AWD u opremi ima navigaciju, bose audio, led matrix svjetla, 20” alunaplatke, grijani upravljač, grijani vjetrobran, grijana prednja i stražnja sjedala, 360° kameru, sportska sjedala...
TVORNIČKI PODACI:
Masa: 1772 kg
Dimenzije: 491x186x145 cm
Obujam: 1956 ccm
Snaga: 154 kW/210 KS
0-100 km/h: 7,8 s
Najveća brzina: 233 km/h
Potrošnja: 7,1 l/100 km
Cijena:
443.975 kn (testni model)
362.725 kn (osnovni GSi)