Na testu je trošio manje od četiri litre na 100 km, a unatoč tome rijetko koji auto na cesti bio je brži od našega Grandlanda.
Tajna male potrošnje je plug in hibridni sustav koji se sastoji od benzinskog turbomotora koji ima 200 KS, elektromotora sa 110 KS sprijeda i još jednog sa 113 KS straga.
Snaga sustava je deklarirana na 300 KS, no u stvarnosti kad stisnete gas “do daske” imate osjećaj da Grandland X ima i veću snagu, 'da će poletjeti'. No ako se želite voziti komfornije i umjerenije vožnja je izuzetno uglađena, snaga se razvija ravnomjerno, nema nikakvih rupa i problema s elastičnosti. Po tome plug in hibridi briljiraju nad klasičnim autima.
Potrošnja na testu iznosila je 3,9 l/100 km, s time da smo tijekom tjedan dana bateriju punili 4 puta, a prevalili smo oko 350 kilometara. S obzirom na to da s punom baterijom Grandland može prevaliti od 40 do 50 km na struju, ispada da smo od 150 do 200 km prevalili bez struje iz vanjskog izvora. Da smo punili svaki dan, potrošnja bi bila i ispod 2 l/100 km.
Naravno, trošku brzina treba dodati i trošak struje od 6 kuna po punjenju u noćnoj tarifi. S druge strane punjenje može biti i besplatno na javnim punionicama, no s obzirom na to da ne podržava brzo punjenje Grandland baterija će biti puna tek za oko četiri sata. A vozite li auto bez da punite bateriju, Grandland troši između 7 i 9 l/100 km. Ni to nije loše s obzirom na snagu.
Osim što je brz i štedljiv, Grandland je prilično udoban, vrlo prostran, a ima i upotrebljiv prtljažnik u koji stane oko 400 litara. I vrhunski je opremljen. Prava ekonomična obiteljska raketa. Auto od kojeg na prvu ne očekujete previše, ali vas na kraju ostavi bez daha.
dimenzije: 448x186x161 cm
POGON: benzinski 1,6-litreni i dva elektromotora
snaga: 221 kW/300 KS
0-100 km/h: 6,1 s
najveća brzina: 235 km/h
potrošnja: 1,4 l/100 km
cijena: 410.053 kn (testni model), 165.318 kn (osnovni benzinac)