Opel je na današnjoj konferenciji u Zagrebu službeno predstavio novu Opel Fronteru - udoban, prostran i kompaktan SUV za obitelj, putovanja i boravak u prirodi. Slavni Opelov model vraća se između Mokke i većeg Grandlanda, a zanimljivo je da će se u budućnosti nuditi i sa sedam sjedala na svojih 4,38 metara dužine. Takva bi varijanta mogla biti posebno zanimljiva prijevoznicima, a novi Opelov SUV nudit će se kao potpuno električni model, ali i sa 48-voltnim hibridnim pogonom.
Dizajnerski detalj koji je karakterističan za nove Opelove modele, crni 'vizor' prisutan je i ovdje i izdvaja Fronteru od ostalih vozila, a Opelov 'krilni dizajn' ovdje je u interpretaciji s tri bloka svjetala koji su odvojeni umecima u boji karoserije. S bočne strane ističe se C-stup, a posebno su naglašeni lukovi kotača i blatobrani za robusni izgled.
Uz 4,38 m dužine treba istaknuti da je Frontera visoka 162 cm te široka 179, dok je međuosovinski razmak 267,1 cm. Kapaciatet prtljažnika je 450 litara, a preklapanjem sjedala raste na 1600. Uz to, krovni nosači se mogu opteretiti sa 240 kg.
U interijeru će u višoj razini opreme vozači imati dva ekrana od 10 inča s multimedijalnim sustavom te novi upravljač. Nudit će se dvije razine opreme Frontera i Frontera GS te još dva paketa za personalizaciju, pa je tu u osnovnoj varijanti 10" ekran ispred vozača te stanica za pametni telefon i ručna klima te električna parking kočnica i prednja LED svjetla.
Frontera će u električnoj varijanti imati bateriju od 44 kWh s dosegom oko 310 km te 113 KS maksimalne snage i maksimalnih 140 km/h. Nudit će se još i sa 48V (898 Wh) hibridnim sustavom sa 100 ili 136 konja te DCT6 mjenjačem i maksimalnih 180 i 190 km/h brzine, ovisno o inačici.
Novu Fronteru u Zagrebu su predstavili direktor tržišta Igor Baretić, direktorica marketinga Tina Tadić i voditelj prodaje Kristijan Pišonić, koji su istaknuli da ćemo Opelov potencijalni sljedeći hit vidjeti u salonima krajem godine, u 11. ili 12. mjesecu. No cijene još nisu poznate. Inače, istaknuli su i kako Opel bilježi 15 posto rast prodaje prošle godine, sa 670.000 novih vozila na cestama. U Hrvatskoj pak u prvih šest mjeseci ove godine zauzimaju 7,6 posto udjela.