Fiksna pregrada između stražnjeg reda sjedala i prtljažnika smanjuje praktičnost, dugačke stvari više ne mogu u auto. No zbog te pregrade ovaj je auto klasificiran kao gospodarsko vozilo, kombi N1 kategorije i oslobođen je trošarine, a PDV se u cijelosti može odbiti. Uz taj odbitak testirani auto zapravo stoji nešto više od 160.000 kuna, a to je odlična ponuda za ovako veliko vozilo koje može poslužiti kao udobni obiteljski ili poslovni auto za niz djelatnosti.
Dugačak je 475 cm, u kabini ima obilje prostora, a prtljažnik ima 1050 litara, zbog čega lako zaboravite pregradu. Tu je i odlična nosivost koja iznosi čak 850 kilograma. Unutrašnjost nije luksuzna, no sve potrebno je tu.
Combo je izuzetno udoban i ugodan u vožnji. Ima odličan snažni 1,5-litreni dizelski motor i automatski mjenjač s osam brzina. Performanse su mnogo bolje od očekivanih, a potrošnja vrlo mala. Na testu smo kombinirano trošili tek 5,9 l/100 km.
masa: 1615 kg
dimenzije: 475x185x188 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
0-100 km/h: 10,5 s
najveća brzina: 184 km/h
potrošnja: 4,4l/100 km
cijena: 207.015 kn (testni model), 157.425 kn (osnovni diesel)
Testirani Opel Combo Life XL N1 1.5 TD AT8 Enjoy u opremi ima alunaplatke, dvoja klizna vrata, dodirni zaslon 8”, ručni klima-uređaj, otvaranje prozora na vratima prtljažnika...