Po novitetima koji stižu, 2020. će biti dosad jedna od najvažnijih godina ovoga stoljeća u svijetu automobila.
Stižu nam nove generacije zaista važnih i popularnih automobila. Kako bi se ilustrirala važnost 2020. godine za hrvatsko tržište, dovoljno je spomenuti samo dva noviteta. To su Škoda Octavia, godinama najprodavaniji automobil u Hrvatskoj, i Volkswagen Golf, najpopularniji auto na europskom, ali i hrvatskom tržištu automobila.
Octavia je oduševila prvim fotografijama, a Škoda bi ovim autom mogla napraviti najbolji posao do sada. Octavia je još prostranija, praktičnija, a sad i mnogo naprednija te nemjerljivo atraktivnija. Octaviju će se moći naručiti od siječnja, a isporuke kreću od ožujka. Volkswagen Golf je također oduševio na prvu. Dizajn je evolucija, no sve ostalo je revolucija. Golf zapanjuje novim tehnologijama, od kojih neke donosi prvi u klasi, te uglađenom, komfornom i tihom vožnjom kao u nekom autu više klase. Na naše tržište stiže tijekom ožujka.
Pogledajte video
No osim Golfa i Octavije, bit će tu i mnogih drugih zanimljivih modela. Peugeot je jedan od proizvođača koji će iduće godine napraviti najveći iskorak. Uz Peugeota 208, koji je već stigao na tržište, očekuje se i dolazak maloga SUV-a 2008 na proljeće.
Klasa u koju spada, atraktivni dizajn i sličnost s 3008 već su sami po sebi jamac dobrog uspjeha novog Peugeota. Opel će s Corsom koja je drugačija od svih dosadašnjih auta ovoga proizvođača također napraviti veliki iskorak. Corsa se već može naručiti u Hrvatskoj, a stiže vrlo brzo. I Ford će u godini koja dolazi izbaciti nekoliko važnih aduta. Najvažniji je svakako Puma, mali SUV koji je s obzirom na popularnost te klase jedan od najvažnijih Fordovih noviteta posljednjih dvadesetak godina. Puma stiže u prvoj polovici godine.
Od ostalih modela koje svakako vrijedi spomenuti u 2020. stižu nam još električni Porsche Taycan, električni Volkswagen ID. 3, nova generacija Seata Leona, Renault Captur, Mercedes GLA, Ford Kuga, Hyundai i10, Hyundai i20 i još mnogi drugi. Zaista puno novosti za različite ukuse, potrebe i financijske mogućnosti. Ako ekonomska situacija ostane stabilna, ovakva ponuda noviteta mogla bi se pozitivno odraziti i na čitavo tržište koje bi moglo imati bolju prodaju.