YouTube je najavio kako je od ovog tjedna oglašavanje na njihovom servisu dostupno i za korisnike u Hrvatskoj, što će brojnim domaćim tvrtkama, proizvodima i uslugama otvoriti dodatni kanal promocije, ali i izvor zarade, piše Business.hr.
Oglasi se mogu postavljati od 18. ožujka i to preko Trueview In-stream i In-display ads platforme, a oglasi se mogu prikazati prije, za vrijeme ili paralelno s video sadržajem koji korisnici pregledavaju. Direktor Googlea za regiju Adriatics, Joško Mrndže, izjavio je kako u Hrvatskoj YouTube ima doseg do 61 posto populacije, a kod mlađih korisnika između 20 i 24 godine korištenje doseže i do 93 posto ljudi, a najviše se koristi za slušanje glazbe.
Netokracija piše da oglašavanje stiže i u Srbiju i Sloveniju, a kako se može vidjeti neki od velikih regionalnih brendova već su pokrenuli kampanje na YouTubeu. Trajanje oglasa nije ograničeno, no preporuka Googlea je 30 sekundi. Dodatna YouTube mogućnost, YouTube Partner Program još će neko vrijeme pričekati. Ovdje se radi o mogućnosti da autori zarađuju prikazujući YouTube oglase prije vlastitih oglasa, kao što Adsense oglasi funkcioniraju na web stranicama.