Kad se naprijed smjesti vozač visok 1,90 m, iza njega se na duži put može smjestiti osoba iste visine, a pritom je na raspolaganju golemi prtljažnik od 590 litara. Riječ je o najprostranijoj kompaktnoj limuzini iako je treća generacija Octavije sa 4,66 m dužine na rubu niže srednje klase. Nastala je na platformi novoga Golfa, s kojim dijeli većinu tehnike, ali je dimenzijama bliža VW Passatu. I po kvaliteti materijala, izrade, prostranošću u interijeru te općenito dojmu koji ostavlja na vozača sve je bliža uglednom nećaku iz VW koncerna. Octavia je odlična za krstarenje autocestom, ali je vozački vrlo dobra i na zavojitim cestama.
Nudi se uz osam motora, po četiri benzinca i dizelaša, svi četverocilindraši s turbopunjačem. Početni je novi 1,2 TSI s 86 KS, koji solidno vuče 1215 kg težak auto. Za zahtjevnije su tu TSI motori sa 105, 140 i 180 KS. Početni dizelaš je 1,6 TDI s 90 KS (4,1 l/100 km). Slijedi vrlo uvjerljivi 1,6 TDI sa 105 KS, najsnažniji je 2,0 TDI sa 150 KS. Uz većinu motora može se kombinirati DSG mjenjač.
Cijena nove Octavije još nije poznata, na tržište dolazi krajem ožujka, a karavan stiže na ljeto.
Samo 3,4 litre na 100 kilometara
Najštedljiviji motor u ponudi je 1,6-litreni TDI GreenLine sa 110 KS. Troši samo 3,4 litre na 100 kilometara.
Pregledno i kvalitetno
Unutrašnjost je jednostavna i pregledna, tipična za VW koncern. Prvi put se u Škodi nudi sustav infotainment s 8” zaslonom osjetljivim na dodir.