To je to što me zanima!

Octavia dijeli tehniku s Golfom, a veličinom je blizu Passata

Nova Octavia veličinom je prerasla klasu kompaktnih limuzina. Od prethodnice je lakša 102 kg. Uz luksuzniju opremu, učinkovitije i štedljivije motore stiže u ožujku
Vidi originalni članak

Kad se naprijed smjesti vozač visok 1,90 m, iza njega se na duži put može smjestiti osoba iste visine, a pritom je na raspolaganju golemi prtljažnik od 590 litara. Riječ je o najprostranijoj kompaktnoj limuzini iako je treća generacija Octavije sa 4,66 m dužine na rubu niže srednje klase. Nastala je na platformi novoga Golfa, s kojim dijeli većinu tehnike, ali je dimenzijama bliža VW Passatu. I po kvaliteti materijala, izrade, prostranošću u interijeru te općenito dojmu koji ostavlja na vozača sve je bliža uglednom nećaku iz VW koncerna. Octavia je odlična za krstarenje autocestom, ali je vozački vrlo dobra i na zavojitim cestama. 

Nudi se uz osam motora, po četiri benzinca i dizelaša, svi četverocilindraši s turbopunjačem. Početni je novi 1,2 TSI s 86 KS, koji solidno vuče 1215 kg težak auto. Za zahtjevnije su tu TSI motori sa 105, 140 i 180 KS. Početni dizelaš je 1,6 TDI s 90 KS (4,1 l/100 km). Slijedi vrlo uvjerljivi 1,6 TDI sa 105 KS, najsnažniji je 2,0 TDI sa 150 KS. Uz većinu motora može se kombinirati DSG mjenjač.

Cijena nove Octavije još nije poznata, na tržište dolazi krajem ožujka, a karavan stiže na ljeto.

Samo 3,4 litre na 100 kilometara

Najštedljiviji motor u ponudi je 1,6-litreni TDI GreenLine sa 110 KS. Troši samo 3,4 litre na 100 kilometara.

Pregledno i kvalitetno

Unutrašnjost je jednostavna i pregledna, tipična za VW koncern. Prvi put se u Škodi nudi sustav infotainment s 8” zaslonom osjetljivim na dodir.

Idi na 24sata

Komentari 73

  • ivicazg25 03.02.2013.

    Neznam baš,ne sviđaju mi se ti auti uopce,to je govno sve od auta, nije auto ako nije Mercedes i nije auto ako napred nema nišan :)

  • čaki12 03.02.2013.

    rapid mi je ljepši

  • MAX 2010 01.02.2013.

    Mnogi očito neznaju da je Škoda(do socijalizma) bila jedan od cijenjenijih marki dok su današnji proizvođači delali rajngle ili ni to ! Octavia je za 5 i sve je izdvojenija od VAG-a po mnogočemu

Komentiraj...
Vidi sve komentare