Čovjek je prije 45 godina prvi put kročio na Mjesec i ukupno je 12 ljudi koračalo na Zemljinom prirodnom satelitu. O tome postoje brojni dokazi, snimke, fotografije, no ogroman je i broj onih koji usprkos znanosti tvrde da je to sve lažirano i da ljudi nikad nisu kročili tamo. Kao dokaze svojih tvrdnji koriste upravo te snimke te izvrću činjenice u svoju korist. Njihove su tvrdnje osporene bezbroj puta, a sada je Nvidia još jednom odlučila razbiti teorije zavjere koristeći tehnologiju odnosno svoje nove grafičke kartice s Maxwell arhitekturom.
Maxwell pogoni najnovije kartice, GTX 980 i 970, a VXGI (voxel-based global illumination) je jedna od novih tehnologija. Radi se o naprednom algoritmu koji grafičkim karticama omogućuje da točno izračuna i prikaže sve svjetlosne refleksije s raznih površina . Upravo su uz pomoć toga u Unreal 4 engineu napravili virtualnu scenu slijetanja na Mjesec.
Naime, fotografija Buzza Aldrina, koju je snimio Neil Armstrong, jedan je od "dokaza" teoretičara zavjere da nismo bili tamo gore . Oni tvrde da, kako je Aldrin u sjeni modula, on ne bi trebao biti osvijetljen kako je. Što prema njima znači da je kraj astronauta uz Sunce bio još jedan izvor svjetlosti.
Nvidijin video pokazuje da su potpuno u krivu. Naime, mnogi na svjetlost gledaju kao zraku koja se odbija od predmeta pod određenim kutem. No, kako se svjetlost rasipa u svim smjerovima, Nvidia je za sve elemente u sceni morala izračunati reflektivnu vrijednost, od tla, rovera, zakovica, ali i materijala za odijela astronauta. Upravo je Armstrongovo odijelo bilo ključ. Naime, u analizi stvarnih snimki, sjajni dio je bilo Armstrongovo odijelo koje je reflektivno poput zrcala te je bilo izvor svjetlosti uz koji su mogli napraviti gotovo identičnu scenu.
Nvidia je i pojasnila zašto se ne vide zvijezde na fotografijama. Promjenom ekspozicije zvijezde su postale vidljive, ali u isto vrijeme su spaljeni svi drugi dijelovi scene.