Iako je ovo službeno verzija za japansko tržište, i europska izvedba Swifta bi trebala izgledati upravo ovako.
Novi Swift dolazi šest godina nakon predstavljanja prethodnika i donosi blagi zaokret u dizajnu koji više nije sportski nabijen već nešto razigraniji. U unutrašnjosti je dizajnerima očito ponestalo mašte, ovdje novi Swift ne izgleda ništa naprednije ili bolje od prethodnika.
Većinu detalja Japanci još drže u tajnosti, no neki podaci su ipak “procurili”. Tako se zna da će sportska izvedba dobiti 1,4-litreni turbomotor iz Vitare S koji će razvijati oko 140 KS. Ispod njega će se smjestiti 1-litreni turbo koji će u svojoj top izvedbi razvijati oko 115 KS. Detalji o slabijim motorima se još ne znaju. U Japanu će se kupcima nuditi čak šest razina opreme, no kod nas bi izbor ipak trebao biti nešto skromniji. Europska premijera je predviđena za auto salon u Ženevi, a tada bismo trebali saznati mnogo više detalja.