Prošla generacija Sportagea izazvala je pravu pomamu, a iako novi model nema toliki “wow efekt”, radi se o jednom od najzanimljivijih SUV-ova na našem tržištu.
Nova generacija Sportagea ima težak zadatak, nadmašiti super uspješnog prethodnika. Dizajn je osjetno promijenjen, a prednjim dijelom sada dominira maska, karakteristična za sve nove Kia modele. I stražnji dio izgleda vrlo impresivno, a cijeli automobil je porastao u duljinu za 4 cm, što je rezultiralo s više prostora u unutrašnjosti. U prtljažnik s dvostrukom podnicom stanu 503 litre.
U kabini su korišteni kvalitetniji materijali, a oprema je bogatija. Ergonomija je vrhunska, no ostaje dojam da se pri kreiranju unutrašnjosti moglo upotrijebiti malo više mašte. No Sportage oduševljava izuzetno udobnom vožnjom i vrhunskom zvučnom izolacijom.
Mnogo novosti Sportage donosi i ispod lima. Pored poznatog osnovnog benzinskog motora s 132 KS tu je novi 1,6-litreni benzinski turbo sa 177 KS. Dizelsku stranu predstavlja provjereni 1,7-litreni motor sa 115 KS, te poboljšani 2-litreni motori sa 136 i 185 KS. Najbolje performanse pruža upravo novi turbobenzinac s maksimalnom brzinom od 202 km/h i ubrzanjem do 100 km/h za 9,5 sekundi. U ponudi je i mjenjač s dvostrukom spojkom uz benzinski motor te klasični automatik uz snažnije dizele, uz koje dolazi i serijski pogon na sve kotače.
Novi Sportage je mnogo zabavnije voziti u odnosu na prethodnika, i na tome je Kia vrlo mnogo radila, a rezultati se vide. Tu je i hrpa novih tehnologija poput bežičnog punjenja telefona, sustava zadržavanja vozila unutar traka i autonomnog kočenja u nuždi. Osnovni Sportage i dalje ima atraktivnu cijenu. Benzinski model stoji 166.990 kuna, a dizel 181.990 kuna, no poželite li nešto snažniji i bolje opremljeni model s pogonom na sve kotače, platit ćete mnogo više. Najjeftiniji 4x4 tako stoji 259.990 kn, a top model čak 354.990 kuna.