Najveća novost na prednjem dijelu su veći farovi s bi-ksenon svjetlima, koja dolaze serijski, te dublja rešetka hladnjaka s četiri umjesto dvije vodoravne linije, što je sve novi Touareg učinilo vizualno širim. Redizajnirani odbojnik i straga Touareg čini širim nego prije, u njega su integrirali difuzor, između ispušnih cijevi te LED maglenke. Osim novog izgleda, Touareg je dobio nove sigurnosne sustave, pa serijski dolazi s automatskim zakočenjem vozila poslije sudara i funkcijom krstarenja u automatskome mjenjaču s osam stupnjeva.
To omogućuje korištenje kinetičke energije vozila u vožnji kako bi se smanjila potrošnja goriva. Za bolju ekonomičnost start/stop je serijski, baš kao gume malog otpora, a TDI motori imaju filtar čestica s AdBlue aditivom. Ulazni motor ostaje 3.0 V6 TDI s 204 KS, koji prosječno troši 5,5 l/100 km, a snažnija verzija je s 245 KS pojačana na 258 konjskih snaga.