Peta generacija će poput prethodnika dolaziti u čak četiri izdanja: kao obiteljski monovolumen, transporter, shuttle i kamper, a najduži model Maxi sad može primiti čak dvije euro palete.
Volkswagenov kompaktni radni stroj i “katica za sve” temeljen je na novoj prilagodljivoj modularnoj platformi koja bi trebala značajno povećati sigurnost i udobnost, ali i omogućiti jednostavniju ugradnju inovativnijih tehnologija. Neke od njih su i digitalni kokpit te infotainment sustav s ekranima dijagonala 6,5 i 10 inča, koji će biti dio dodatne opreme.
Novi Caddy je potpuno novi auto, u odnosu na prethodnika izmijenjen je baš svaki dio. Prvi put u povijesti Caddy će biti opremljen sustavom za pokretanje i zaključavanje bez ključa, krovnim ventilatorom koji bi trebao osigurati još bolje prozračivanje stražnjeg dijela, ali i drugim novim sustavima za veću aktivnu i pasivnu sigurnost u vožnji koji kod većine novih automobila postaju neizostavni.
Unaprijeđena je i kompletna ponuda motora. Tako će novi dizelaši s rasponom snage od 75 do 122 KS biti među najčišćim na svijetu, a benzinci još učinkovitiji. Štoviše, u VW-u ističu kako će potrošnja na Caddyju, ovisno o modelu, biti niža za čak 12 posto. Mijenja se i nomenklatura opreme koje sad nose oznake “Caddy”, “Life” i “Style”. Serijska oprema donosi i dvoja klizna vrata, električne podizače, radio, dok klima dolazi tek u drugom po redu paketu. U prodaju bi trebao krenuti tijekom jeseni, a cijena se još ne zna.