S CX-30 je Mazda napravila odličan posao i nije ni čudo da tvrtka smatra da će ovo uskoro postati najprodavaniji auto u njihovoj ponudi. Uzeli su sve najbolje od nove Mazde3, vanjski dizajn je izuzetno atraktivan, a unutrašnjost do gotovo zadnjeg detalja prenesena iz Mazde3, što znači odlična ergonomija, dobar dizajn i kvaliteta materijala na razini premium automobila.
Upravljanje sustavom infotainmenta pomoću okretnog kontrolera, a ne kao kod većine drugih auta dodirnim zaslonom je vrlo praktično i jednostavno. Sigurnije i elelgantnije rješenje od dodirnog zaslona. Sigurnije jer ne morate pogađati ikonice po zaslonu tijekom vožnje, a elegantnije zato jer zaslon nije prepun mrlja od masnih prstiju.
Oduševljava i u vožnji. Rijetko koji SUV se vozi tako dobro kao CX-30, više imate osjećaj da ste u nekoj sportskoj limuzini nego u povišenom SUV-u. Motor je uglađen u radu, voli više okretaje nego tipični dizel, dovoljno je jak za ovaj auto kada je u pitanju svakodnevna vožnja no za sportsku. agresivnu vožnju veći užitak bi bilo nešto snažnije pod poklopcem. CX-30 ima ovjes, upravljač i mjenjač koji, kao da su stvoreni za sportsku vožnju pa bi se i snažniji motor ovdje mnogo bolje uklopio. Potrošnja na testu od 6,4 l/100 km je u redu, niti je CX-30 nešto posebno štedljiva niti troši previše. Udobnosti ovjesa nema se što prigovoriti, a oduševljava i odlična izolacija od buke za ovu klasu auta. S obzirom na vrlo bogatu opremu, i cijena je u redu.
dimenzije: 440x180x154 cm
obujam: 1759 ccm
snaga: 85 kW/116 KS
0-100 km/h: 10,8 s
najveća brzina: 183 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
cijena: 222.000 kn (testni model), 188.771 kn (osnovni model)
Testirana Mazda CX-30 Skyactiv-D 116 Plus Sound Style u opremi ima 18” alunaplatke, LED svjetla, head-up zaslon, 8,8” središnji zaslon, djelomično digitalne instrumente, grijana sjedala i upravljač....