Nova generacija Opelovog 1,6-litrenoga turbomotora upotpunjuje ponudu Astre GTC i s 200 KS čini je pravi sportskim kupeom. High-tech turbak s izravnim ubrizgavanjem razvija 125 KS po litri, što je najviše u klasi, i s lakoćom se nosi s teškom Astrom. Uvjerljivo vuče od najnižih okretaja, a vrlo je uglađen i tih.
Iako to izgledom ne odaje, performanse ovakve Astre GTC su odlične, no s druge strane, snažan motor u gradu i na autocesti traži oko 10 l/100 km. Šeta što je mjenjač tvrd i dugih hodova, a ni upravljač ne pruža puno više osjećaja. Veliki i skupi kotači “ne primjećuju” velik dio neravnina, ali ono što primijeti ovjes prenosi grubo i glasno, čak i uz elektroničku kontrolu amortizera. Izolacija od buke je odlična, ali je Astra GTC vrlo nepregledan auto.
Puno suvišne dodatne opreme
Elektronički kontrolirani ovjes Flex-Ride stoji 15.800 kuna, paket OPC Line 11.200, navigacija 7650, sportska sjedala 4800 kuna... Bez većine se može, pa i cijena može biti 60.000 kuna niža!
Opel Astra GTC Sport A 1.6 SHT MT6
TVORNIČKI PODACI
masa: 1412 kg
dimenzije: 446x184x149cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 149 kW/200 KS
ubrzanje (0-100km/h): 7,9 s
najveća brzina: 230 km/h
potrošnja: 6,6 l /100 km
CIJENA: 246.900 kn (testni model)187.250 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Mégane Coupe, VW Scirocco, Hyundai Veloster