Kako bi bio siguran da će namamiti kupce koji tradicionalno traže Porsche 911, Mercedes je novi supersportaš dobro pripremio za vožnju trkaćom stazom. To potvrđuje i vrijeme koje su postavili na poznatoj testnoj stazi, sjevernom krugu Nürburgringa od 7 minuta i 36 sekundi .
Zasluga je to napredne tehnologije - aluminijska šasija novog AMG-GT-a najlakša je u klasi i sama teži tek 231 kg dok je ukupna masa automobila samo 1540 kg. Uz to, motor koristi tzv. suhi karter zbog čega je manji i bilo ga je moguće smjestiti niže ostvarujući time i niži centar ravnoteže te idealan raspored masa između osovina.
Motor je V8 konfiguracije obujma 4 litre i koristi dva interna turbopunjača zbog čega u standardnoj verziji razvija 462 KS. Preliminarni podaci govore o ubrzanju iz mjesta do 100 km/h za manje od četiri sekunde . U ponudi će odmah biti i GT S model pojačan na 510 KS čija je najveća brzina 310 km/h .
Usprkos impresivnim performansama, automobil će prosječno navodno trošiti manje do 10 l/100 km, točnije 9,3 litre . U tome veliku logu igra i automatski mjenjač s dvije spojke i sedam stupnjeva prijenosa .
Automobil će krenuti u prodaju u Europi i Americi u travnju , a u Kini tri mjeseca kasnije. U Njemačkoj će GT koštati 115.430 eura , a snažniji model GT S 134.350 eura s davanjima.