To je to što me zanima!

Novi sudar za Googleov auto, po prvi put bilo je i ozlijeđenih

Ovo je bila 14. prometna nesreća u šest godina, kažu iz Googlea i dodaju da njihovi automobili nisu bili ti koji su skrivili sudar. 11 puta vozači su se zabili u njih
Vidi originalni članak

Google je objavio u četvrtak kako je jedan od prototipa njihovih samovozećih automobila po prvi puta bio i u prometnoj nesreći s ozlijeđenima.

U Lexusov terenac koji je opremljen senzorima i kamerama zabio se automobil dok se 1. srpnja vozio kroz Mountain View. U autu je bilo troje ljudi koji su lakše ozlijeđeni, a na bolove u vratu požalio se i vozač auta koji je skrivio sudar.

Prema kalifornijskim propisima, za volanom samovozećeg auta koji se testira na javnim cestama mora netko sjediti, a inače u njihovom rodnom gradu testira se više od 20 prototipa.

Ovo je bila 14. prometna nesreća u šest godina, kažu iz Googlea i dodaju da njihovi automobili nisu bili ti koji su skrivili sudar.  U čak 11 nesreća netko se zabio u stražnji kraj njihovih automobila, a iz Googlea su objavili i video koji prikazuje nesreću.

Idi na 24sata

Komentari 20

  • ObjektivniPromatrac 17.08.2015.

    Stroj je bazdaren, dakle nije i ne moze spontano reagirati. Reagira tek kada nesto senzori detektiraju. To vam kao i pijan vozac. Sto govori to sto se u njih zabilo neko vozilo toliko puta. I avionom se manje gine ali kada pada onda pada. Tako je i s ovim vozilom, tj, negovim softverom iliti hardverom. Kada on popizdi nije bitno je li sekundu prije necega ili deset. Nema spasa jer si onemogucen a nemoguca je bilo kakva spontana odluka vozaca sve i da se omoguci u takvim automobilima jer je za reakciju prekasno. Sreca moja jer jos zivim u dobu automobila a ne samohodnih kosilica.

  • haringa009 18.07.2015.

    neka oni napokon naprave senzore za alkohol pa ih smiju isključiti samo taxisti,nema kretanja ako bilo kome osjeti isparavanje pa nek cugaju i hodaju pješke

  • johnny001122 18.07.2015.

    da su na cesti samo automatski auti ne bi bilo sudara uopce. to je cinjenica. greske u softwareu se otklone u prvih par godina, nakon toga samo sigurnost. hardware je podlzan kvarenju ali uvijek imas redundantne sustave i tesko da ce se nesto bas pokvarit sekundu prije sudara, a tada auto moze javiti gresku i sigurno se iskljuciti iz prometa. samo nacekat cemo se jos do toga. tada bi cestovni prijevoz bio gotovo 100% siguran.

Komentiraj...
Vidi sve komentare