Facebook se u posljednje vrijeme nikako ne može riješiti velikih skandala s načinom na koji čuvaju podatke svojih korisnika. Najnoviji šokantni izvještaj objavio je New York Times koji navodi da je Facebook dao pristup korisničkim podacima za 150 kompanija, među kojima su Netflix, Spotify, Microsoft... naravno bez znanja korisnika.
Podaci koje je analizirao Times pokazuju da je količina podataka koju je dobila Cambridge Analytica prava sitnica u moru informacija koje je Facebook otvorio za neke od najvećih kompanija na svijetu. Navodi se da neki od ugovora za ustupanje podataka još iz 2010. godine bili aktivni i ove godine. Ono što je još šokantnije je podatak da su neke od kompanija mogle pristupiti privatnim porukama korisnika te su ih mogle čitati i brisati.
Netflix i Spotify odgovorili su kako nisu imali pojma da im je omogućen ovakav poseban pristup. Iz Netflixa za Business Insider kažu da su kroz godine pokušavali na različite načine učiniti Netflix 'društvenijim'. Jedan od primjera je bila mogućnost da korisnici preporuče serije i filmove svojim prijateljima kroz Messenger ili Netflix. Kažu da to nije zaživjelo i da su opciju ubili već 2015. godine.
- Nikad nismo pristupali privatnim porukama korisnika ili tražili mogućnost da to činimo - kažu iz Netflixa.
Kako se navodi, Amazon je imao mogućnost da vidi imena korisnika i kontakt podatke za njihove prijatelje. S jedne strane je ovo Facebooku omogućavalo rast, a s druge kompanijama iz svijeta tehnologije, zabave i trgovine da pristupe određenim podacima. Facebook za ovo dijeljenje podataka nije dobivao novac, a kako tvrde njihovi partneri poštuju pravila privatnosti. Iz Facebooka kažu da su kroz godine surađivali s drugim kompanijama kako bi ljudi mogli koristiti Facebook na uređajima i platformama koje sami ne podržavaju. Tvrde i kako niti jedan od partnera nije prekršio pravilo Trgovinske komisije koje navodi da ne mogu bez pristanka dijeliti podatke.