To je to što me zanima!

Novi Seat Toledo: Kompaktna limuzina raskošnog prtljažnika

Seat može prevesti pet ljudi i 550, odnosno 1490 litara prtljage, a na hrvatskom će tržištu - od ožujka - stajati 100.000 kuna, za izvedbu s benzincem od 85 "konja"
Vidi originalni članak

Po cijeni od oko 100.000 kuna novi će Toledo u Hrvatskoj imati,  među ostalim, klima-uređaj,  ABS, ESC, šest zračnih jastuka, radio s MP3 CD-om i putno računalo. Nastao je na novoj platformi koju dijeli sa Škodom Rapid. Seatova obiteljska limuzina - za koju proizvođač naglašava da će nuditi izvanrednu vrijednost za uloženi novac - duga je 448 cm. U interijeru ima dovoljno prostora za udoban prijevoz pet odraslih ljudi, a prtljažnik ima obujam od 550 litara.

Razmjerno velik međuosovinski razmak osigurao je putnicima puno prostora za noge dok je stabilnost u vožnji te dobru upravljivost osiguralo novo podvozje, ali i manja masa. Toledo je na cesti dovoljno krut da pruži osjećaj robusnosti, no i dobro guta neravnine na cestama, pa u njemu vidimo dobar obiteljski, ali i poslovno-putni automobil. 

Ponuda motora obuhvaća tri benzinska i dva dizelska agregata. Benzinski 1.2 TSI motor ima 85 ili 105 konjskih snaga, a 1.4 TSI 122 KS. Posljednji je u ponudi sa 7-brzinskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom. Dizelaša su dva 1.6 TDI agregata - od 90 i 105 KS. 

Prtljažnik u vrhu klase

S 550 litara prtljažnika u vrhu je klase, a oduševljava i 1490 l koje prima sa spuštenim stražnjim sjedalima.

Čist dizajn i ergonomija

U interijeru nalazimo čist dizajn i ergonomske oblike. Ništa spektakularno, ali ugodno i funkcionalno. Materijali i završna obrada su kvalitetni.

Idi na 24sata

Komentari 28

  • PetarJanek 17.12.2012.

    grafika na kokpitu po uzoru na audi za razliku od škode i volkswagena koji imaju pregledniju grafiku dakle u odnosu na škodu rapid palac dolje

  • zagi28 27.09.2012.

    Sa strane i naprijed passat, stražnji dio audi. Ništa novo ni spektakularno.

  • stuntman 26.09.2012.

    Ako u osnovi nude navedeno za tu lovu onda su napokon nakon toliko godina shvatili da su low cost brand

Komentiraj...
Vidi sve komentare