Zvuk je uvijek bio jedna od važnijih karakteristika automobila. I dok je kod sportskih automobila bitan što agresivniji sportski zvuk, u pogledu komfora mnogo je bolje da u kabini bude što manje buke. No da se i u tome može pretjerati dokazao je Rolls Royce prilikom razvoja nove generacije Ghosta.
Rolls Royce je priznao da je u ranoj fazi razvoja automobila imao problema s time da im je auto bio jednostavno previše tih. Prema priznanju iz Rolls Roycea testni vozači su se žalili da je auto pretih i da ih to dezorijentira i izaziva im blage mučnine.
Kako bi smanjio buku Rolls Royce je okvir automobila napravio od aluminija koji slabije provodi zvuk od čelika te u auto ugradio dvostruke prozore, specijalne izolacije i više od 100 kilograma izolacijskih materijala koji apsorbiraju zvuk.
To je očito bilo previše pa su u Rolls Roysu automobil morali nekako učiniti glasnijim. To su postigli tako da su preradili stražnja sjedala i komponente u prtljažniku kako bi vibrirali na niskoj frekvenciji tijekom vožnje. Također su reprogramirali motor da bi proizvodio drugačiji zvuk te izbacili neke dijelove izolacije.
Automobil je nakon tih intervencija i dalje ostao toliko tih da je u njemu moguće razgovarati šaptom pri brzinama od 130 km/h, no vožnja više nije izazivala mučnine.