Ova godina je posebna za francuske proizvođače. I Peugeot i Renault su predstavili impresivne nove generacije gradskih auta, a prvi je na naše tržište stigao Clio. Sve na Cliju je novo, tehnologije, motori, nova platforma, jedino je dizajn prepoznatljiv i njim Clio podsjeća na Megane. Auto je malo smanjen, ali u unutrašnjosti je osjetno prostraniji. U prtljažnik stane 340 litara što je više nego kod većine konkurenata.
Clio najviše oduševljava udobnošću koja je podignuta na razinu dosad neviđenu kod gradskih auta. Unutra je vrlo tiho, a ovjes je udobniji nego kod mnogih kompaktnih modela. Zaista ugodan automobil i za duža putovanja s cijelom obitelji. Poželite li se voziti oštrije Clio se “neće buniti”. Prvenstveno je udoban, no i ovdje ima što pokazati zahvaljujući sofisticiranom ovjesu i servoupravljaču. Novi jednolitreni turbomotor sa 100 KS nemjerljivo je bolji i življi od motora s 90 KS iz prethodnika i idealna je mjera za Clio. Više ne treba, no osnovnih 73 KS bilo bi premalo.
Oduševljava i kvaliteta materijala u unutrašnjosti, dizajn te novi Smart Cockpit s djelomično digitalnim instrumentima. Središnji zaslon promjera 9,3 inča izgleda impresivno i položen je okomito što je prilično praktično rješenje. Ono što nam se ne sviđa je cijena. Čak 143.600 kuna posljedica je bogate dodatne opreme na testiranom modelu. S istim motorom može i 40.000 kuna jeftinije, no da uklonite svu tu opremu Clio više ne bi bio toliko fascinantan automobil.
Renault Clio Intens TCe 100
dimenzije: 405x180x144 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 74 kW/100 KS
0-100 km/h: 11,8 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
cijena: 143.600 kn (testni model), 90.500 kn (osnovni model)
Testirani Clio u opremi ima paket r.s. line, 17” alunaplatke, 9,3” dodirni zaslon, navigaciju, kameru 360 stupnjeva, prednje i stražnje parkirne senzore, presvlake r.s. line, bežično punjenje mobitela. automatsku parkirnu kočnicu, led svjetla...