To je to što me zanima!

Novi pristup: Selfie koriste kako bi prodali skupu šminku

Poznati kozmetički brend preuredio je trgovine kako bi se obraćali mlađim djevojkama - nudi im da isprobaju svu šminku, a nakon toga okinu selfie
Vidi originalni članak

Kad je u pitanju šminka, tinejdžerice ne zanimaju slavne osobe koje se smiješe s plakata ili potpisuju kolekciju, recenzije stručnjaka ili popis sastojaka, važno im je da šminku mogu isprobati i pitati prijateljice što o njoj misle. Shvatio je to i poznati brend kvalitetne šminke Mac Cosmetics koji neke svoje trgovine prilagođava mladim djevojkama.

A mlade djevojke, koje često moraju štediti ne bi li si priuštile jedan skuplji komad šminke kao što je onaj s potpisom Maca, ne vole kad im prodavačica u parfumeriji 'diše za vrat'. Zato nove Macove trgovine koje se obraćaju tinejdžericama imaju velike pultove s ogledalima i uzorcima proizvoda dostupnim za isprobavanje. A nakon što isprobaju novi ruž ili rumenilo, djevojke se potiče da 'okinu' selfie i podijele ga na društvenim mrežama, bilo da se pohvale ili pitaju za mišljenje.

Mac Cosmetics očito je shvatio da nova generacija donosi nove navike i ima nove kanale komunikacije kojima im se treba obraćati. Mac na Instagramu ima gotovo dva milijuna obožavatelja.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • iPsy 20.10.2014.

    Katastrofa..pa tko bi normalan stavio na lice šminku iz testera koju je ne znam koliko ljudi prije diralo prljavim prstima i isprobavalo? Ja ni u našim drogerijama u životu nebi na lice stavila neki tester.. probam na ruku nešto ako trebam i to je to. Ruž, maskaru, rumenilo.. koje je netko drugi koristio i krcato je bakcilima...po meni bi samo izrazito prljava osoba stavila na svoje lice.

  • CUKRENA. 20.10.2014.

    Dobra ideja...koja je razlika kad ideš recimo u neku veću parfumeriju gdje svaki proizvod ima tester, možeš probati koliko hoćeš i niko te ništa ne pita ili u 'one'' parfumerije di ti prodavačica cijelo vrijeme ''diše za vratom'' odmah izgubiš volju za kupovinom..

  • 20.10.2014.

    dobra ideja za free reklamu

Komentiraj...
Vidi sve komentare