Doseg od 400 kilometara na testu čini Leaf s novom baterijom jednim od najupotrebljivijih električnih automobila.Ako se vozite agresivno doseg će pasti na oko 300 kilometara, no uz štedljiviju vožnju moguće je u gradu prevaliti i više od 500. Vrlo dobro, da je još 100, 200 kilometara više rekli bismo i odlično. Punjenje je i dalje problem ako idete na dulji put, do 80 posto kapaciteta auto ćete na brzom punjaču napuniti za oko sat i pol.
Najimpresivnije na novom Leafu su njegove performanse. Ova verzija s 218 KS ubrzat će do 100 km/h za samo 6,9 sekundi. To je već “GTI razina” i Leaf će u sprintu iza sebe ostaviti većinu auta na cesti. Radi štednje i grijanja baterija maksimalna brzina je ograničena na 157 km/h što je svakako malo, no u Hrvatskoj ionako iznad zakonski dopuštenog.
Po dimenzijama je Leaf nešto veći od kompaktnog auta, a kako su baterije u podnici u unutrašnjosti nudi obilje prostora, kako straga tako i u prtljažniku (420 l). Oduševljava udobnost, buke motora nema, ovjes je komforan i vožnja u Leafu u svakom trenutku može biti vrlo opuštajuća. Pohvalu zaslužuje i e-Pedal funkcija koju je moguće uključiti i tako voziti gotovo bez korištenja kočnice, samo s papučicom gasa.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
dimenzije: 449 x 179 x 155 cm
snaga: 160 kW/218 KS
baterija: 62 kWh
0-100 km/h: 6,9 s
najveća brzina: 157 km/h
doseg grad: 528 km
doseg kombinirano: 385 km
potrošnja: 18,5 kWh/km
cijena: 355.400 kn (testni model), 276.500 kn (osnovni model)
Testirani Nissan Leaf e+ 62 kW/h Tekna u opremi ima 17” alunaplatke, LED svjetla, BOSE audio, adaptivni tempomat, grijana sjedala presvučena kožom i alcantarom, grijani volan, sustav kamera 360°, 8” dodirni zaslon, navigaciju...