Nove tehnologije, novi motori, nešto veće dimenzije i puno više prostora u unutrašnjosti unijeli su revolucionarne promjene u kultni MINI. Agregati nikad nisu bili učinkovitiji i moćniji, a ujedno štedljivi. I dalje se Minijem upravlja kao go-cartom i dalje su vraški osjećaji ubrzanja i prolasci kroz kratke zavoje. No i dalje sve to zna biti malo neudobno, ponajprije na razrovanim cestama koje nemaju razumijevanja za kratak međuosovinski razmak i otvrdnuti ovjes. Ako ovogodišnje Formule 1 pokreću 1.6-litarski turbaci, tko onda može zamjeriti na uvodnom benzincu, 1.2 litarskom i trocilindarskom agregatu od 136 KS u Miniju i to u Cooper verziji.
Tu je i posve novi trocilindarski turbodizelaš od 1496 ccm koji je uvodni motor u modelu Mini Cooper D, a razvija 116 KS.
Mini One D imat će isti agregat, ali s nešto “slabijim” turbo puhalom i razvijat će 95 konja. Vrh ponude čini model Cooper S, koji dolazi s dvolitrenim turbobenzinskim motorom i četiri cilindra snage 192 KS čija je maksimalna brzina 235 km/h.
Još se ne znaju cijene u Hrvatskoj, ali se pretpostavlja kako posve novi, najjeftiniji Mini neće biti skuplji od 17.000 eura. Sad već u seriji dolazi stop and go sustav bez ključa, Isofix sjedala i sprijeda i straga, Bluetooth i slično, uz poseban naglasak na kompatibilnost s iPhoneom. Veće dimenzije donijele su 30% veći prtljažnik pa sada nudi 211 litara.
Prepoznatljiv, ali i bogatiji
Unutrašnjost krasi središnje postavljen ogromni okrugli 8,8-inčni LED ekran kojeg poput prednjih farova omeđuje ovojnica, ali ovaj put ona donosi analogni pokazatelj brzine, broja okretaja motora, temperature… U ponudi su tri verzije šesterostupanjskih mjenjača; ručni, automatski, te automatski s dvije spojke.