Juke je i dalje auto koji dizajnom plijeni pažnju i dijeli mišljenja te se odlično vozi, za razliku od tipičnog predstavnika klase malih SUV-ova.
Sve to je zadržao od prethodnika, no za razliku od njega postao je mnogo prostraniji i praktičniji. Dok je predstavnik bio tipičan auto za samce, ovaj Juke već ima jake obiteljske adute s prostranom unutrašnjosti i prtljažnikom u koji stanu vrlo dobre 422 litre. Također, unutrašnjost je postala ergonomičnija, no neki originalni dizajnerski detalji i dalje su zadržani. Tu prvenstveno mislimo na središnji greben između sjedala koji je futuristički oblikovan.
Posebnu pohvalu zaslužuje jedinstveni Bose Personal Plus audio sustav s dodatnim zvučnicima u naslonu za glavu. Tako nastaje odlično prirodno 3D zvučno okruženje.
Motor Jukea je trocilindričnibenzinac, jedini motor u ponudi za ovaj auto. Ima jednu litru obujma i 117 KS što je odlično odmjereno za ovaj auto. U kombinaciji s dobrim sedmerobrzinskim automatskim mjenjačem s dvije spojke nešto sporije ubrzava i više troši od modela s ručnim mjenjačem, no zato je komfor vožnje veći.
Juke je pravi auto za one koji žele pojuriti, a tu ne mislimo na ubrzanja koja nisu spektakularna, već na jurnjavu zavojima u kojoj se snalazi bolje nego bilo koji konkurent u ovoj klasi. Cijena za testirani model je osjetno veća nego osnovna, no u opremi su i 19” naplatci, sjedala s kožom te još mnogo luksuznih i praktičnih dodataka.
dimenzije: 421x180x160 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 86 kW/117 KS
0-100 km/h: 11,1 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 5,1 l/100 km
cijena: 196.251 kn (testni model), 132.828 kn (osnovni model)
Testiran Nissan juke TEKNA 1.0 DIG-T DCT u opremi ima bose personal audio, 19” alunaplatke, sjedala s kožom i tkaninom, 8” dodirni zaslon, arround view monitor 360⁰...