Novi Aygo lako se uvlači pod kožu i djeluje osjetno odraslije. U odnosu na prethodni model, koji se na tržištu zadržao devet godina i prodao u više od 760.000 primjeraka, novi Aygo je mnogo konkretniji. Taj dojam odraslog automobila vješto je zamaskiran lepršavim dizajnom za koji su u Toyoti inspiraciju našli u japanskoj kulturi mladih i bezbrojnim mogućnostima individualizacije. U pogledu pogona novi Aygo nije otišao daleko od prethodnog modela. Jedini motor u ponudi je i dalje odlični 1-litreni trocilindrični benzinac. U novom izdanju ovaj motor je modificiran, a najviše je od toga profitirala potrošnja. Eco inačica tako troši 3,8 l/100 km.
Motor Ayga razvija 69 KS, a to je i više nego dovoljno za maleni i lagani automobil. Ubrzanje do 100 km/h traje 14,2 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 160 km/h. U vožnji je Aygo, što zbog boljeg ovjesa, što zbog manje mase (840 kilograma u osnovnoj izvedbi), sposobniji od prethodnika. Oduševljava njegova upravljivost i okretnost. Istodobno je i osjetno komforniji čemu, između ostalog, pridonosi bolja izolacija od buke i smanjene vibracije.
U unutrašnjosti je primjetan veliki korak prema naprijed, prvenstveno što se opremljenosti tiče. Aygo u ponudi ima i luksuzne detalje poput multimedijskog sustava sa zaslonom osjetljivim na dodir i navigacijom te sjedala presvučenih kožom. Iako je odrastao, Aygo je zadržao osnovne adute te će sigurno ostati uspješan.